Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 187 ggr
Anders 50
0

God morgon/middag 22 mars

Dags för dagens hälsningstråd då! Bättre sent än aldrig. 😉

Här står potatisen på spisen, man blir hungrig av att vara ute i den iskalla vinden.

Ha en fin fortsättning på lördagen.  🙂

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[Lillmatten]
1

Hallå på er! 

Idag har jag både hunnit städat kaninburen och gått på auktion! Jag blir alltid så fascinerad av allt skit folk vill ha… 😂

-En låda full med olika sortes spik! 10 kr? 20kr? 30 kr? 35? "PANG" såld för 35 kr till mannen med grön jacka!

[peter54]
0

God eftermiddag 🙂

Här är rätt fint, 8 plusgrader men det blåser svinkallt.

#1 Den lådan hade jag också bjudit på, självklart 😉

I min värld är "skit" något helt annat än en låda spik. Då är det värre med gamla nersuttna och väl inpruttade soffor och rostiga cyklar med dubbelpunka som alltid verkar bli sålda, eller som en gång vi var på en gårdsauktion där vår granne ropade in en låda med gamla bestick med bakelitskaft, yäck. Sånt är skit för mig. 🙂

Cristine
0

Den lådan hade jag ropat in, jag får aldrig nog utav spik och skruv

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

aggeelin
0

Godmorgon, godmiddag, godkväll!!!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

stina63
0

God middag i stugan

De var kallt idag. Idag så vaknade jag väldigt sent. var bara in i duschen sen på med kläderna. Skulle i väg till mina föräldrar.

Ha en skön lördagskväll

[Lillmatten]
0

#2 #3 ja något som är skräp för någon kan vara fynd för andra :) det är ju det som är så roligt med auktioner och loppisar! Tänk att något som legat inslängt i ett förråd i årtionden senare kan komma till användning igen! Själv så köpte jag gamla trälådor och en stor glasburk på en auktion när jag var liten. Den stora glasburken hade jag körsbärsräkor i som blev början till mitt akvarieintresse :)