Godmorgon 11 mars
Godmorgon från ett strålande soligt Göteborg.
/Maria
God morgon även från ett soligt Gävle!
Jag har läst klart och nu ska jag bara se en film och analysera den, men det behöver jag inte göra idag så jag tar nog en ledig dag idag. Fönsterna borde tvättas, men det tycker jag är roligt 😃Kanske ska jag så lite också. Och så ska jag konstruera ett klänningsmönster på en beställning som jag fått.
Ha en bra tisdag 🙂
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
God Morgon på er Göteborg O Gävle o ni alla som kommer in under dagens.
Ett strålande väder har vi här i Älvsered.
Så fin Tisdag alla..
Lena.P är jag i verkliga livet.
God morgon Rejält med is på bilrutorna i morse och jättedimmigt. Nu skiner solen och det blir förhoppningsvis en fin dag i dag också. Igår hade vi 15 grader varmt :)
Zabelle
Godmorgon!
Solen skiner, men det var -6 i morse.
Har agerat taxichaufför åt grannen inklusive Oskar nu på morgonen (lämnat in bilen) och sen hemma så bjöds det på kaffe och tjöt en stund. Blir en repris i eftermiddag. Fick vaktelägg! Mums!😉
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#4 Jag har aldrig ätit vaktelägg men sett sådana i Saluhallen. De är ju väldigt vackra får jag säga🙂
/Maria

God förmiddag!
Även här lyser solen idag🙂
Ha en riktigt fin dag allihopa🌺
#5 Och rena medicinen! 🙂 Jag separerar gulan från vitan och häller tillbaks den hel i det toppade skalet och fyller på med lite olivolja. Sen in i ugnen i 20-25 min i 65 grader. Sen bara tömmer man gulan toppad med lite flingsalt i munnen. Godare än godis!
Vore kul om du kollade vad de kostar där i saluhallen?
Här är de klara att ätas. 🙂
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Det låter ju vansinnigt gott.🙂
Jag ska försöka komma ihåg att kolla nästa gång jag är där.
Gissar att de är ganska dyra….
/Maria
Hej hopp!
Idag har jag ingenting att göra, så allt jag har planerat är att lyssna på Jonathan Coulton (så sjukt bra musiker) och duscha senare ikväll.
Hamnat i en JC binge idag känner jag. Var ett bra tag sedan jag lyssnade på honom ändå. 😃
🎧
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
God morgon! Här är det så soligt och fint det värmer vekligen i solen! Underbart :)
God eftermiddag
Underbart fint soligt härligt väder idag. Kändes som 20 grader ute,. Så skönt.😃
Väldigt fint ute synd att nått hoppat snett i ryggen och kiropraktorn inte hade någon tid förren i morron så här ligger jag och tittar ut istället på det fina vädret.
#12 Hoppas du får hjälp med ryggen idag.
Zabelle