Godmorgon, lördag 8 mars
Klarblå himmel, strålande sol och en aning väl blåsigt men det går an! Blir en tripp till skogen med hund och mor! Mor i långlina och hund som pratsällskap 😎
Godmorgon på er.
Här skiner solen så man blir nästan chockad😃 Det var så längesedan det var en solig fin dag.
/Maria
Godmorgon!
Sol även här. 🙂
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Godmorgon, härligt med sol!☀️
*Ni behöver inte älska mig, jag vill bara vara med på ett litet hörn…
Solen skiner!!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon
Grattis alla kvinnor på vår egen dag🎂 Solen tittade fram också. Underbart. Hoppas den gör de resten av Sverige. En härligt energikick
Ha en underbar dag☀️

God morgon!
Det blåser kallt men solen lyser från en blå himmel🙂
Önskar alla en fin dag🌺
Vilken dag!
Idag har vi öppnat ut till trädgården för första gången sedan vi skaffade Lakritz.
Moritz är såååå glad och har gått runt på sina favoritställen och Lakritz trycker under badkaret😃
Vi vet ju egentligen inte vad han har för "minnen" av utomhusvistelse eftersom han blev infångad i bur när han var cirka 4 månader.
Nu är det öppet i alla fall och han får ta den tid han behöver.
/Maria
#8 Trycker han under badkaret låter det som om han har dåliga minnen. Ingen nyfikenhet alls.
#10 Precis.
Nu är trädgården i alla fall "inbrottssäkrad" eller rättare sagt utbrottssäkrad. Min man har satt hårdplast på alla ställen där det möjligen gått att ta sig ut, men de får givetvis bara vara ute under bevakning.😉
Vår pergola där vinrankorna växer har numera plastade röd runt stolparna så där lär han inte få något fäste.
/Maria
Han kommer sakta men försiktigt gå ut steg för steg. När han märker att allt är inte farligt utan han har er ännu så känner han sig trygg,
Jag har badat mina två idag, Pust Ja men idag gick de lite lättare för Hugo. Tog väldigt försiktigt idag. Nu är dom snart torra Bara Antons tjocka päls som har längre tid.
Hehe Jag borstade dom i går kväll började med Anton. De såg så roligt ut på Hugo när han var färdig. För Hugo tittade på Antons tjocka höga päls Sen tittar han på mej ser så förvånad ut. Precis som han tänker
Men Är de du Brorsan är de du? Känner inte igen dej😂
Sen går han iväg efter Anton så luktar han på pälshögen
Sådana lägen ska man ha någon som har en filmkamera filmar hela tiden.
Men en sak lär jag mig aldrig. De är att Städa inte innan man ska bada katter. För man får städa efteråt igen.😭
#12 Haha. Katter är för roliga. Kan tänka mig att Hugo undrar om Anton har fått en tvilling😉 när han ser pälsbollen som dessutom luktar som brorsan.
/Maria
Hehe ja humlan en filmkamera skulle man haft just de ögonblicket han såg Anton nyborstad dubbelt så större än han själv är. 😃
Vilken härlig dag det varit! 10 grader varmt och sol.
Vi har varit ute nästan hela dagen och bara njutit.
I morgon ska hela gänget bada, men det är de lyckligt ovetande om idag. Katterna har varit med ute i täppan, de stannar snällt innanför staketet, tror inte de fattar att de skulle kunna hoppa över. Det är en fördel med lite lata Ragdollkatter. 
Zabelle
Äntligen sken solen på Borlänge med! Jag och Spike har städat verandan och lagt ut dynor på farstu-soffan. Och plockat i trädgården på baksidan. Ska fixa framsidan med och kratta lite, sen är det bara att ladda häck-klipparen igen.
Skönt att få vara ute och odla fräknar igen och Spike älskar att slippa kläder! ☀️
Han ser ut att njuta ordenligit Snovit🙂
God afton 🙂
Även vi har haft sol från klarblå himmel, men jösses vad det har blåst. Jag har haft samma ytterkläder på som när det varit 5 minusgrader fast det var 10 plus idag. Flera gånger har jag varit runt och kollat plåttaken på våra byggnader, orolig att de ska lyfta och flyga iväg.
Inatt blåste det lila mycket och jag kunde inte sova av slamrandet från allt möjligt som rörde sig i vinden, somnade först efter 03.00.
Blåser ja!! Jag har varit ute på cykeltur, och fy så kallt det blåste.
Usch då Inte roligt alls. Hörde de att det skulle blåsa upp till storm längre upp i Sverige eller något sådant