Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: ordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 233 ggr
aggeelin
1

Melodifestivalen

Vi pinar oss igenom en inspelad Melodifestival.

Sanna Nielsens dystra låt, Refreshments (glad ändå) låt som jag hört många gånger förut… och det andra.

Vad tycker du?

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Intehärutandär
0

Inte sett något ännu, ser ev finalen eller bara Eurovision. , .alldeles för rörigt och tråkigt numer.

Cristine
0

Nej fy farao för min del!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anders 50
0

Lyssnade med ett öra och såg med ett öga, spelade in och snabbspolade. Det räckte! Inget som fastnade, möjligen The Refreshments låt, men den finge nog inga röster i Eurovision-finalen.

Kvällens behållning var ju lilla Sigrid! 😃Vilken tjej! 😃 Och så förstås Norah Jones som man kunde se och lyssna på samtidigt i 2:an kl 21.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

aggeelin
1

Spännande så olika man kan tycka. Sambon kunde för sitt liv inte begripa hur någon kunde ta med Refreshments låt. Jag tyckte den lät som något gammalt som jag hört massor av gånger förut - men glad var den i jämförelse med Sanna Nielsens låt som var dyster och tråkig i vår tv. Jag har förstått att massor av folk tyckte att hennes låt var bra.

Anders 50
1

#4 Jo visst lät deras låt som nåt man hört förut, inget jag gillade, men ändå minst dålig. Och inte med så mycket blinkande och epilepsiframkallande ljusfyrverkeri.

Var det inte extra mycket sådant igår?? Gillar det inte!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

citytjejen
1

Såg alltid melodifestivalen förr, men de senaste åren så har jag struntat i det, tycker verkar vara samma intetsägande musik varje år😛

/Christina

Caroline L
0

Precis som #6 såg jag alltid på melodifestivalen förr, men numera tittar jag bara på eurovision. Glad Men ibland tittar jag på den, som igår kollade jag lite. Tyckte faktiskt att ingen låt var bra. Ledsen Sanna Nielsens låt var dock fin. Och jag vred mig av skratt när Sean Banan uppträdde jag tycker att han är så rolig hehe.

Maria
0

Finalen kommer jag nog att se men alla dessa delfinaler blir bara för mycket tycker jag.

/Maria

aggeelin
0

Jag tycker också att det blir för mycket. Det är väl så att jag inte är något "mello-fan"

flisan708
0

Såg igår och det var väl rätt låtar som gick vidare. Det är rätt ok program.

Mirinda
0

För mig är kruxet (förutom det segdragna upplägget) att har de en bra artist på scenen så är låten medioker. Lyckas någon skriva en riktigt bra låt, så kan man slå sig i backen på att den som framför den inte direkt åstadkommer "örongodis".

Men visst är det kul att få klaga lite.😉 Och chipsen är goda hur det än låter i TV:n.

Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare