Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: tävlingar-lek-och-spel
Läst 822 ggr
Cristine
3

DET VAR EN GÅNG...

en tjej som bodde på landet men ville köpa husbil och åka ut i vida världen, hon funderade på om hon skulle åka ensam eller ta med sällskap…….

din tur skriva några rader.

för att undvika  att många skriver på samma gång kan du sända rutan så här

* skriver…så vet alla att du är på tur

och så öppnar du   på hantera och skriver dina rader.

Vi börjar om från början med nr 1

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

fatcat
0

… Med "sällskap" tänkte tjejen på en snygg medelålders kille. Hon lade därför in en kontaktannons på blocket…..

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

Denna kommentar har tagits bort.
MrsGoldfire
0

…och eftersom det var år 2314 så fick hon den perfekte mannen som hade ALLA de egenskaper som man försökt avla fram i årtusenden, helt gratis! Vad skulle hon ta sig till nu, jo hon…

*Ni behöver inte älska mig, jag vill bara vara med på ett litet hörn…

fatcat
0

…Började odla rymdsparris för att kolla på skräpserien "Rymdastronaut söker marsian" med hennes perfekta framavlade älskling. Hon undrade dock om dem skulle lämna det bekväma livet bakom sig och….

(Improviserar)

fatcat
0

…Inse att året faktiskt var 2014, att dem fortfarande levde på landsbygden med inavlade grannskap. Därför funderade hon nu på att sälja huset och…

Cristine
0

* skriver

byta man för han var så perfekt att han ville inte smutsa ner sig med jobbi hus och trädgård och han gick omkring och beundrade sig själv

aggeelin
0

Hon beslöt sig för att vända sig till mäklaren som sysslade med "mansbyten" hon hade hört att det var många fina modeller/bra årgångar ute på marknaden just nu. Mäklaren var svår att få tag i man till slut så

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

MrsGoldfire
0

.

MrsGoldfire
0

..gick det och vips så bytte hon ut honom mot Den Perfekta Kvinnan istället och drog genast till Las Vegas…

fatcat
0

…Där dem råkade spelade bort hela förmögenheten. Tjejerna blev nu tvungna att…

Tjeja
0

… sälja sina fina smycken och dyra designkläder för att ha råd att köpa….

Medarbetare på Fågelmatning, Djurparker, Vilda djur och Politik i fokus.

Cristine
0

en ny husbil för nu var de snart tvungna gå på gatan eftersom de vvar  så dåliga på engelska och fick inga jobb men

fatcat
0

…Den fruktade Las Vegas-maffian gillade tjejerna! Dem gavs pengar för husbilen i gengäld att ställa upp som extrapersonal för en "stöt" utav stadens centrala bankkontor. Tjejerna funderade länge för att sedan…

Anders 50
0

lägga upp en egen plan så de kunde blåsa maffian på pengarna och sticka hem till Sverige igen och….

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Cristine
0

*skriver

på en Svensk restaurang lärde de känna  en Indier som kände ett par killar som körde ut pengarna, han skulle be någon stjäla deras bil som egentligen tillhörde maffian och själva göra rånet med denna

fatcat
0

…Och innan tjejerna återvände till Sverige efter bankråns-incidenten så vek dem ut sig i Hugh Hefners "skvallertidning" Playboy. Nu var deras efterlängtade drömmar avklarade, nu hade dem levt och festat i snart tre månaders tid. Var resan mot slutet eller fortsatte äventyret? Tjejerna for tillbaka till Sverige…

Anders 50
2

….levde gott gå pengarna från kuppen. Men hade inget att göra på fritiden. Så de hittade iFokus och blev sajtvärdar på varsin sajt, nämligen..

Cristine
0

Ha ha ha ha…vilka vilka?😃

Tjeja
1

Ingen som tagit reda på vad tjejerna i historian heter???🤔😃

Anders 50
0

Fortsätt historien!

fatcat
0

…Och sajterna var nu överfulla av människor med liknande erfarenheter. Tjejerna blev intresserade och skrev bland annat på Oförklarliga fenomen.ifokus och råttor.ifokus men började senare att intressera sig för killar och ville därför skapa en kontaktannonser.ifokus…

fatcat
0

*borttaget* 

Blev lite konstig fortsättning ^^

Tjeja
0

Skriver..

Tjeja
0

På nya sajten Kontaktanonser i fokus började folk diskutera hur en kontaktannons egentligen ska se ut för att sedan tipsa varandra om olika dejtingsiter. Eftersom alla vill ha Den Perfekta Partnern ser de moderna kontaktannonserna 2314 ut ungefär som ett avancerat VD-CV för 300 år sedan på 2010-talet.  Detta tyckte man nu på kontaktannonser i fokus började kännas lite gammalmodigt och det började poppa upp förslag på hur en kontaktannons skulle vara utformad istället….

fatcat
0

… Så "kontaktannonser ifokus" skrotades omedelbart. Tjejerna var nu desperata, som tur var fanns forumanvändaren Fatcat, kvinnotjusaren från dem klippiga bergen i Norrland. Hans romantiska och apatiska lust efter kärlek fick kvinnorna att stå handfallna som diamanter i soluppgången. Nu ville tjejerna…

VildaVittra
0

bli lesbiska. Så de dumpade kvinnotjusaren och blev lyckliga. I och med att männen numera var överflödiga så…

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

fatcat
0

… Insåg tjejerna ändå att Fatcat var en riktig godbit. Men eftersom de blivit lesbiska så fick dem klara sig utan manligt sällskap. De blev så förälskade i varandra att dem reste till Paris och…

VildaVittra
0

tog med en grillad tjock katt som färdkost då de tydligen blivit kannibaler.

Fransmännen haffade kannibaltjejerna så fort de nådde gränsen och slängde dom i en cell, där satt de i flera dagar utan något annat att äta än sniglar och rött vin. Tjejerna bestämde sig då för att….

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

fatcat
0

… Rymma från Bastiljen och starta uppror på gatorna. Fransmännen som inte förstod vitsen med "HBT" och "lesbiska feminister" blev oroliga och lät tjejerna gå fria. Lika bra eftersom svenska ambassaden redan hotat släppa en 25 megatons TNT över staden som protest. Tjejerna var nu på väg till…

MrsGoldfire
0

…höjdpunkten i sin mardröm, när TS plötsligt vaknade och insåg att allt bara varit en dröm, hon öppnade bildörren till sin husbil och ropade på….

fatcat
0

…Katten skrollan som tydligen sprungit vilse. Hon tog därför beslutet att åka iväg med husbilen och…

VildaVittra
0

starta ett nytt liv på Grönland där hon skulle försöka få isbjörnarna att lära sig agility, så hon köpte..

fatcat
0

…En radiostyrd nallebjörn som kunde hoppa. Men TS ville fortfarande avsluta historian om de två lesbiska tjejerna. Hon fantiserade att de nu var på väg tillbaka till Sverige för att försöka återuppta kontakten med Fatcat. Tjejerna skrev till honom och sa…

Cristine
1

köp flera tunnor rödtjut och tänkte att vinet

fatcat
0

…Inte håller för evigt. Därför drack nu tjejerna och Fatcat upp vinet tillsammans. De blev redlösa och hade riktigt mysigt. Sedan begav sig sällskapet iväg med husbilen och…

VildaVittra
0

puttade en sovande Fatcat över klippan i husbilen. Efter så åkte de till Jönköping där de gick in på…

fatcat
0

Spybar, för att imponera på varenda kille från orten. Tjejerna var nu världsberömda och ökända i trakten. De flyttade sedan tillbaka till landsbygden, någonstans utanför Jönköping och…

MrsGoldfire
0

…insåg att de levde som vilket Svensson-liv som helst. Då gick de i kloster och skrev fortsättningen på Bibeln. Mitt i en bön….

VildaVittra
0

kom gud ner till dom genom att visa sig i en läckande pissoar. Han sa att de skulle…

fatcat
0

…"Sluta be till allsmäktiga herren och försöka göra samhällsnytta istället". Blondinerna blev förvånade och skrev en ny uppenbarelsebok med en spännande ny karaktär, "Henry Potter". Gud blev förnedrad då han kände en miss J.K Rowlings och beordrade därför tjejerna att leva deras liv i husbilen tillsammans med någon klok karl. De funderade och…

MrsGoldfire
1

…eftersom de båda var blonda och ingen Einstien, så blev det Ernst (istället för Einstein) och byggde genast en altan med matchande sockar till den lilla katten och rosetter på backspeglarna. De satt där och mös när Ernst plötsligt fes… Hoppsan vad…

VildaVittra
0

vi dog av gasattacken. Faktiskt så utplånades livet på jordens yta, då Ernst ätit kålsoppa till lunch.

Kvar fanns bara zombies och Alice Timander. Så alla zombiesarna skulle…

Cristine
0

få lära sig att gå i skyhöga stilettklackar tills jorden blev befolkad igen och inta glida fram och skrämmas.