Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 190 ggr
Cristine
0

Godmorgon den 3 februari

..Jag har bestämmt mig för att ha en fantastisk dag och önskar er detsamma!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[vanja123321]
0

Tack! Jag har gjort inbjudnings kort till min 11 års fest, ska dela ut idag och kalaset är på lördag :D SÅÅ SPÄNNANDE!!!

[Lillmatten]
0

Godmorgon på er!  :)

#1 Grattis i förskott! 🌺

aggeelin
0

Godmorgon!

Här är fruktansvärt halt ute. Ska snart försöka ta mig till jobbet :)

Önskar er en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Mooniq
0

#1 grattis i förskott

Cristine - skönt att ha siktet inställt 🙂det är klart att man ska  ha bra och fantastiska dagar! 

Här smälter snön jättefort och jag är glad över det, Siggekatten oxå som nu gör lite större svängar på utsidan. Vädergudarna lovar plusgrader hela veckan så det blir fantastisk dag här med =)

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Afturelding
0

God morgon!

Ja, idag var det ju inte så svårt att vakna i alla fall…Två minuter efter att klockan ringde (06.17) så stapplade en redigt berusad man in i vår trapp, med en gigantisk hund. Jag tror att han ramlade ner för trappen, eller upp, eller båda samtidigt. Sen stod han och skrek och ringde på grannens dörr i 15 minuter. Min man försökte säga åt honom, men hunden gick mot anfall så han var tvungen att gå in igen.

Nåja. Idag måste jag plugga. Jag har massor att läsa och en hel del att skriva. 

#1 Grattis i förskott, hoppas det blir ett roligt kalas 🙂

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Anders 50
0

Godmorgon!

Äntligen hemma och gett kroppen kaffe! Och ätit frukost.  Har varit och lämnat blodprov och har inte ätit eller fått kaffe sen 21 i går kväll. Tydligen skulle de göra blodplättar, för det var en faslig massa glas med blod sköterskan tappade ur.😃

Nu bär det strax iväg till stan och 3-mån. kontroll av ryggen hos kiropraktorn. Den är bra, så det blir väl gratis som det brukar när han inte gör nån justering.

Fult ute nu när snön smälter och gräset börjar komma fram fläckvis. Grått och disigt är det också! 😕

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

stina63
0

God morgon Sitter här tar det lugnt med kaffe frukost, Ska jobba kväll. ska försöka få tag på försäkringbolaget anmäla inbrottet, Ha en skön Måndag

fotokrafs
0

God morgon!

Hemma och fixar idag
Har nästan tömt ett av köksskåpen,
har kvar japansk servis, jobbigt att packa tunt porslin
troligen inte värt något men vill ändå inte sabba

Ute ser det trist ut, snön smälter fort..
men ska bara vara inne idag, så det kvittar

#1 Grattis i förskott🥳

KaiPon
0

Ohaiyo!

#1 Grattis i förskott! 🎂🎁🥳

Idag ska jag iväg tidigare till Köping. Ska möta en kompis från Änglarna vid fyra, och min teater börjar sju. Måste leta fram kläder att ha idag, sen sminka mg och fixa mitt hår (klippte mig igår) och så, fast det blir runt två kanske. :3

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Toyan
0

God förmiddag!

Bra tänk Cristine🙂

#1 Grattis i förskott vanja.🎂

Här är det dimmigt men jag tror att solen orkar bryta igenom sen.

Ha en riktigt fin dag med allt ni hittar på☀️🌺

[vanja123321]
0

TACK!!! :D #2 #4 #5 #8 #9 #10 TAAAAAAAACK! :D Och, om jag har glömt någon: TAAAACK! :D

Anders 50
0

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Maria
0

Godkväll.

I morse när jag åkte bussen till jobbet så satt jag och tittade ut genom fönstret och såg om det lyste i mitt "gamla rum" på Sahlgrenska när bussen körde förbi och glömde bort att jag skulle gå av😡

Tack och lov så går trafiken ganska tätt på morgonen så jag kom i tid ändå. Bara att åka tillbaka.

/Maria