Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 484 ggr
Cristine
0

God morgon 27 januari

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu när jag grattat Tina passar jag på att skriva morrontåden,        

sedan ska jag gå till sängs en stund och vi ses senare

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

fotokrafs
0

God morgon!

Afturelding
0

God morgon!

Idag snöar det faktiskt inte. Men det är kallt. Det börjar redan bli lite ljust dock!

Idag ska jag läsa kurslitteratur och sticka. Jag fick en bok som jag velat ha i flera år i lördags som innehåller stickmönster som är inspirerade av medeltida målningar, så det kliar verkligen i fingrarna! Jag hittade bara ett fåtal garner som passar igår, men jag kan börja i alla fall. Ska leta på internet efter garn idag.

Ha en bra måndag 🙂

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

flisan708
0

God morgon!!!!  & 

Grattis Tina!!!!! 🎂

Hej på Er!!!! 🙂

Tror det var några dagar sedan jag skrev. Har jobbat jättemycket på slutet men nu ser det ut att bli mer normalt. Skönt det!!! Idag ledig dag, betalt räkningarna. Ska på förmiddagen träffa en väninna jag inte sett på länge. Ska bli trevligt. Det blir en sväng till Ikea. 

Funderar på att köpa en Crock pot. En väninna till mig har talat sig varm om dessa. Har någon av er en sådan? Smart för storkok och bara fylla i frysen. 

Önskar ER alla en skön dag!!!

Crockpot

aggeelin
0

Godmorgon på er!

Här snöar det på tvären och blåsten är kall. Frukosten ska ner i magen.

Jag önskar er en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
0

#3 Vi köpte en sådan Crock pot till sonen och hans sambo som inflyttningspresent och de älskar den. Vi har även ätit middag hos dem och själva "grytan" är väldigt snygg när man tar ur den och ställer på bordet. De är väldigt nöjda och det här med att man kan ställa in den med timer är ju också en fördel idag med allt pussel med tider.

/Maria

flisan708
0

#5 Vad kul!!! De har fått bra betyg lite överallt. Sen tänkte jag att eftersom jag inte är en sådan entusiast på att laga mat så är det en bra grej som i princip sköter sig själv.

Fridaaaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morgon!

Roxy ville upp kl 8 så bara att stiga upp fastän jag lade mig sent.. Mutter. Skola idag fast bara mellan 15-17 haha Skönt 🙂 Kom några cm snö till igår, suck, kunde det inte kommit i december hade det inte behövt komma nu 😕

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Caroline L
0

God morgon! Idag skulle jag iväg på ett viktigt möte men fick precis ett samtal att personen är sjuk. Så jag undrar lite vad jag gör vaken såhär tidigt funderar på att gå och lägga mig lite till

Hoppas ni får en bra dag Glad

stina63
0

God morgon

Tack Cristine och Flisan.

Ja då var man ledig två dagar, Skönt, de har snöat ute Då är det skönt vara ledig,

Tvätt står på dagens schema Ett måste,. Skulle tvättat i förra veckan men tvättmedlet var slut,
Tur man har kläder i garderoben hehe,

Ha en skön måndag

Anders 50
0

Godmiddag!

Gott att komma in i värmen! Huvaligen vad det blåser kallt ute!

Och så ser jag att det hänt lite nytt ute till höger i bild. Ser att jag ligger dåligt till när det gäller Karma, bara 100!!!  😃

Och nu ska jag fixa middag! Blir rådjurskött idag!

#3 Har du missat att Mooniq köpte en sådan för ett tag sedan och är storbelåten?  Funderar själv på att köpa en.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

zabelle
0

Gomidda! Det snöar till o med i Malmö idag. 5- tillsammans med blåsten på ca 12 sekundmeter så biter det ordentligt. #10 Jag ligger också rätt kass till… Använder vi för lite smileys eller gör nåt annat fel?

Zabelle   

KaiPon
0

Blä.

Idag somnade Trux in.

Och jag ska iväg på teater.

Vet inte hur jag ska orka.

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Anders 50
1

#11 Nu leder jag över dig med 1 poäng! (145) 😃

Undrar vad den gjort som har över 1700 redan? 😮

Vi bidrar tydligen inte till den goda stämningen här (som det står i rutan om Karma) du och jag?

[peter54]
0

God afton 🙂

Just hemkommen från en dag på dialysen, det var efterlängtat efter långuppehållet. Jag åkte på en rejäl snyting i natt, vaknade med 1,5 i blodsocker, sovtröjan vardyngsur, men sängkläderna hade klarat sig, jag vaknade i tid, men hela dagen har det känts som sockerdricka i varenda fiber i kroppen.

Karma, ja det var något nytt, för vad får man poäng, jag har 325?

zabelle
2

#13 Det tog jag igen genom att trycka på Bra inlägg (på ditt i nr 13) Då får man 2 karmapoäng. När jag skrivit detta inlägg kanske det blir 1 poäng till?

Zabelle   

zabelle
1

#13 Den goda stämningen höjdes genast med 5 poäng, för mitt inlägg ;)

Zabelle   

Anders 50
1

#16 Aha! Märktes ju direkt! ;)