Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: ordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 363 ggr
Cristine
0

Gillar du sport?

Det är inte shysst att de tar bort program för att köra sport, har de gjort tvärtom någon gång?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anders 50
0

Skulle väl varit nåt kungabröllop/begravning i så fall….

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

aggeelin
0

Nja, jag tror inte det. Jag är inte intresserad men många andra är det.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
0

Det blir ju alltid knepigt med sådana program som helst ska ses i direkt-tv och då blir ju så klart andra program lidande.

Jag gillar inte sport särskilt mycket men kan ändå ha förståelse för att man vill se en match "live"

/Maria

Fridaaaa
0

Gillar viss sport. Hästsport bland annat. Men nä, prioriteras sällan, är bara fotboll,ishockey och handboll i skallen på dem som sänder i vanliga kanaler känns det som :S

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

citytjejen
0

Sport är väldigt ointressant enligt mig! Kan dock göra undantag för hockey, om Sverige är i VM-final eller så.

/Christina

Afturelding
0

Jag är bara intresserad av ridsport, och som Frida säger så sänds det ytterst sällan i jämförelse med hockey, fotboll eller den förbannade handbollen som är nu 😉

Och jag som alltid tittar på Äntligen Hemma blir väldigt irriterad när det är sport, för det är väldigt ofta det går på fyran klockan 20 på tisdagar. I senaste säsongen gick det inte på två veckor.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

[VSK]
0

Känns som jag inte behöver svara på denna frågan 😃

[Lillmatten]
1

Jag tycker det är hur tråkigt som helst… spelar ingen roll vilken sport det är :P

Leon1973
1

Avskyr sport på TV…    Ja, även utövandet av sport och idrott…

Spelar bordtennis på jobb bara för nöjets skull, men det räcker för min del, den enda sport jag utövar är sportfiske.

be inte om hjälp om du inte vill ha den

Intehärutandär
0

Motorsport eller hockey vm/os kollar jag på, om tvn är på.