Godmorgon, lördag 21 december
Godmorgon på er!
Här sitter vi och myser med tända ljus och nu orkar vi nog inte gå och lägga oss - jag har julhandlat de sista julklapparna och stökat med diverse. Imorgon tar jag som vanligt när det är helg, sovmorgon. Under dagen ska jag slå in en massa julklappar. Troligtvis kommer det barnbarn hit under dagen.
Jag önskar er en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Halloj!
I (går) kväll var jag duktig och pluggade massa italienska
chattade även med en snubbe från Bologna
Han skrev på italienska och jag på engelska
Även om jag inte själv kan prata eller skriva italienska så kändes det bra👍
Jag gör slutrycket på italienska eftersom jag tänkt sluta plugga innan nyåret, i alla fall så aktivt som jag gjort under de senaste nästan 5 månaderna.
Har tänkt lägga tiden på utomhus eller träningsaktiviteter istället.
Haha.. möjligt ett asperger-drag att bara fokusera på ett intresse åt gången🤪
#1 Härlig bild med snö och gran
Hade ju tänkt ta kort på en fin gran här i närheten,
men ville vänta på eventuell snö först..😕
#2 Così divertente che si studia italiano. Bene!
Jag ser att hälften uteblev så i stället för go´morron blir det God förmiddag. Ser att det är halt som attan i mest hela Sverige så ta det försiktig på vägarna ni som måste förflytta er. Här kommer en liten de för barnens gran.😃
Ha en härlig , trevlig och rolig weekend!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God morgon! Vaknade 0515, undrar vad det var nödvändigt för?! Tror jag ska försöka ge mig ut och handla tidigt idag för att slippa trängas men är rädd för att alla tänker likadant. Igår så grejade jag med min syhörna i vardagsrummet. Köpt en bra rullvagn på Ikea och en rund matta i samma material och färg som resten av mattorna i vardagsrummet. Måste säga att jag är nöjd med resultatet. Nu måste jag sätta på en kanna kaffe så jag vaknar. Ha en bra lördag!
God morgon! Vaknade för en kvart sedan och är nu frukostsugen. Läste nyss att bocken brunnit. Synd..Aja, jag får åka och se den ett annat år istället. #3 mm…. Förhoppningsvis får jag lite användning av den, dvs att jag och gubben tar en sväng till Italien i vår
Godmorgon!
Idag är det årets kortaste dag läste jag på startsidan (Google) I morgon blir den längre!
Regn och blåst här! Strax bär det iväg ut i skogen med grabbarna!
Undrar vem(någon?) som vann tävlingen om när bocken skulle brinna?
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Godmorgon
Regnar här i Malmö,, Hmm inte roligt, Men jag ska jobba helg.
Ha en skön lördag

God morgon!
Fin bild aggee. I år får vi väl snön när vi inte vill, här regnar det och blåser.
#7 Så söt liten "groda" Frida🙂
Önskar er alla en fin lördag🌺
#10 Det ser ut som om hela granen gungar!! :)
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#9 Hihi 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
God eftermiddag!
Har en riktigt skön lördag här, handlat all julmat och revbensspjäll står i ugnen och diverse ingredienser till julgodis och annat står redo! Nu har i paus i fixandet, sitter i kökssoffan och lyssar på musik.
Ha en fin lördag, alla!
/Christina