Musikhjälpen
Lyssnar du på Musikhjälpen? Ett bra program med ett viktigt innehåll tycker jag
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Nej. Säkert bra, men jag har tröttnat på alla insamlingsgalor och olika jippon.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Det är viktiga ämnen. Här handlar det till kvinnors rätt att överleva sin förlossning - hela veckan handlar om detta. Och, att det är ok att skänka t.ex. 50 kronor, om det är vad man har över.
Jag lyssnar tycker det är en bra grej. Tänker skänka en slant. Brukar lyssna på det när det kommer. Sen mycket bra musik!
Jaa, mycket bra musik är det och jag tänker också skänka en slant.
Bra initiativ om viktiga saker, visst, men ack så urbota tråkigt, särskilt som TV-program. Snacka om sömnpiller, jag pallar med max fem minuter innan jag zappar vidare.
🙂
Jag är allergisk mot radioprogram på TV, alltså när folk sitter och pra-a-a-atar och bilden är meningslös. De som producerar TV nuförtiden borde ta en flukt på det gamla stumfilmsformatet för att lära sig hur man använder bildmediet.
Jag, tittar/lyssnar mest hela tiden :))
Är ju en riktig nattuggla, så jag tittar (eg lyssnar) gärna. Gillar Sarah Dawn Finer skarpt och pengarna går till en god sak.
Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare
Ja, bra sak, bra musik och alla kan göra något!
Jag försökte titta idag när jag ändå satt fastspänd vid maskinen på dialysen, men … nä, jag pallade nästan 10 minuter innan jag tröttnade och zappade till Animal Planet istället.
🙂
#9 Du gjorde ett tappert försök i alla fall.😃
Inget fel på Animal Planet. Gillar deras program.
Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare