Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 482 ggr
aggeelin
0

Godmorgon, fredag 8 november

Godmorgon på er!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
0

Sover ni? 🙂

Här tittar solen fram på morgonen och jag sitter hemma med jobb en stund, tillsammans med en kaffekopp 😎. Sen till jobbet och det blir sent. Jag pratade nyss med kollegan som jag ska jobba med på eftermiddagen. Hon var med om en cykelolycka igår när hon korsade vägen vid grönt ljus. Hon är mörbultad överallt men har ändå tagit sig till jobbet idag då hon tycker att det känns bättre än att vara hemma. Oj så rädd jag blev först när hon berättade om olyckan. Jag trodde att hon låg på sjukhuset. Så skönt att det ändå gick så bra.

Anders 50
0

Godmorgon!

Jo..vid 7-snåret sov jag faktiskt. Men vid 8 var jag uppe och ute. 😃

Ja cyklister lever farligt, särskilt de som tror att de äger övergångsställena. Men vid grönljus borde det vara lite säkrare tycker man?

Och så regnar det inte här…..än!

Ha en bra dag!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Afturelding
0

God morgon!

Idag är inte min kropp vad den borde vara, jag vaknade tidigt och kunde inte somna om eftersom att min rygg inte accepterade något läge alls. Får bli en långpromenad idag.

Men dagen blev väldigt mycket bättre så fort jag satte mig vid datorn. Jag har fått mitt betyg för momentet vi avslutade i förra veckan, och jag lyckades få ett B! Så bra trodde jag inte att det skulle gå 😮 Inte illa att få näst högsta betyg på första tentan inte, speciellt inte eftersom att A är i princip en omöjlighet.

Det är väldigt fint väder idag också, blå himmel och ett par plusgrader. Sitter och tittar ut över sjön och är rätt tillfreds med livet, trots att det gör ont överallt.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

aggeelin
0

#2 Vad jag tror är problem vid grönt ljus är att cyklisterna har grönt, så också bilisterna som svänger.

Jag har oftast en reflexväst på när jag cyklar i mörker. Känner mig ibland fånig men tror att det är till nytta t.ex. vid dessa tillfällen.

Cristine
0

Gómorron! 

Jag skulle aldrig våga,cykla i mörker.

Grattis Afturelding!

Här lyser solen idag, det varpå tiden 

Ha en bra och rolig fredag…nu kommer helgen

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

KaiPon
0

Hej hopp.

Precis vakat, för att jag gick och la mig sent. Vädret här verkar inte så bra, mulet och grått. Stannar nog i sängen ett tag till.

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

stina63
0

God kvälls på er..
Så var de helg De är fars dag på söndag också har jag läst,

Jobbat färdigt och är ledig helgen, men jobbar två dagar till sen på onsdag sticker jag till kanarieöarna i två veckor,
Ha en skön fredagskväll

Fridaaaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God kväll!

Haft tentan. Hoppas det gick bra. Inte riktigt som jag trodde att det skulle vara men tja hoppas det går bra.

Även varit med svärmor hos veterinären med valpisarna och veterinärbesiktat 🙂 Gick bra.
Nu ska jag ta det lugnt! Behöver det nu känner jag….

Såhär trött blir man efter att ha varit hos veterinären xD

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.