Ännu varmt ute!
Vad har Ni på Er utomhus nu,
fortfarande sommarjackan kanske ? ☀️
Här i Blekinge är det inte varmt idag, frost ute i morse.
Haft höstjacka nu över en månad, lättfrösen samt inte varit så varmt 😛
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Nej, här är det inte så varmt! Vi har haft frost varje morgon i mer än en månad.
Jag har haft raggsockor i flera veckor, och yllekappan åkte på för två veckor sen (dock med tunt under).
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Här är det vinterjacka sedan någon månad. Har en ullkappa, täckjacka och annan vinterjacka jag byter mellan.Och mössa, sjal och vantar. Senare i vinter åker huvtröja/stickad tröja på också och täckbyxor.
Är kanske inte så kallt ännu i temperatur men grått och kyligt. Det är nästan värre, för man vet inte hur man ska klä sig. Man svettas ibland, fast man fryser rakt in i ryggmärgen samtidigt.
Idag var första morgonen som det var kallt, det har hållt sig runt 10 +.
(mina pelargoner och fuchsior blomar fortfarande)
Ingen vinterjacka än, men de är inhämtade till garderoben.
Mössa och vantar har jag använt på kvällarna när jag rastar hunden.
Zabelle
Min vinterjacka har jag haft flera veckor redan. Funderar vad jag ska ha på mig när det blir riktigt kallt😉
/Maria
Jag nästan längtar efter att få plocka fram vinterjackan! 👍
Jag har inte tagit fram den riktiga vinterjackan än..
Kör som lager på lager nu. En tjock tröja eller "flecce"-jacka
och sen en tunn jacka ovanpå. Ibland blir det svettigt
Har en tunn täckjacka på mig ute. Märkligt att det inte är snö än.
Här är det nog ständiga minusgrader och vinterjacka, vantar och mössa har åkt fram för ett tag sedan.😃
Beror ju helt och hållet på vad man ska göra ute. Men alla möjliga klädesplagg finns tillhands om det behövs.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Jag har ungefär som flisan, en tunnare "täckjacka" min är lång. Den är bra för jag fryser. Nu har det varit kallt några dagar.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet