Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 1251 ggr
flisan708
0

God morgon tisdag 29/10

God morgon! Ledig dag! Skönt! Slappa fram till eftermiddagen sen Ikea med en väninna. Önskar er alla en skön tisdag!

Cristine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go´morron Flisan och alla som kommer!

Hoppas  du hittar vad du ska ha på IKEA

Solen steker gnom fönstret vilken härlig värme och alldeles gratis. 

Jag har 23 grader inne utan någon värme på..det blir billigt i år.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Sisa]
0

Hejsan!

Det var en trög morgontråd..vad gör alla ?

Kul att åka till IKEA, flisan..Valbo kanske ?   Till Valbo ska jag åka med, till IKEAS granne!    

Jag önskar Er alla fortsatt bra dag!     👍

Toyan
0

God middag.

Var är alla idag då? undrar jag också, hoppas inte stormen ställt till det för er i söder.

Här blåser det rejält nu och mörka moln hopas, får se vad det blir av det.

Tvättar idag och nu är det dags att gå ner i källar'n.

Ha det gott allihopa🌺

zabelle
0

Go eftermiddag

Den här gången var stormen "på riktigt" !!
Hus har blåst sönder, träd har knäckts, balkonger har blåst ner och vägskyltar har kommit farande.
I går när jag skulle fästa upp en grind hemma, fick jag en gås i famnen. Vet inte vem som blev mest rädd, jag eller den stackars gåsen. Stormen tog tag i den och slungade iväg den rakt i famnen på mig.

Vår båt som står uppställd på land på trailern, hade vridit sig ett halvt varv, så nu står den på tvären, men den är hel i alla fall.

Ha en skön fortsättning på dagen allihop 👋

Zabelle   

JereMina
0

God eftermiddag på er, här är det sol och underbart promenadväder 😃

Fridaaaa
0

Goddag!

Strömlösa från 19 igår till runt kl13 idag.
Sitter hos syrran nu i Kalmar 🙂
Fick göra nudlar på  vedspisen igår xD

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

aggeelin
0

Go eftermiddag! Hemma från jobbet på väg till yogan!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Anders 50
1

Gokväll!

Allt väl!  Fullt upp! 

Idag har grabbarna som inte kör maskinerna börjat restaurera miljön runt ett gammalt torpställe. Där ska fällas träd och sly så att det syns att det en gång bott folk här.

Andy från England, Chris från Skottland och Wouter från Holland jobbade under sitt lediga tre-timmars pass från maskinkörningen.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[Sisa]
0

# 8  Duktiga grabbar!     🙂

flisan708
0

#2 Numer sedan i fredags finns Ikea här i Borlänge. Konstigt att det finns här hemma nu och 10 minuter hemifrån. Bästa som hänt stan på länge.

[Sisa]
0

# 10  Så bra, då slipper du åka så långt.  Vet ju att Du åkte till Valbo förr..därför undrade jag.

Blev det något köp då ?     🙂

aggeelin
0

#10 Undrar bara hur många IKEA de kan bygga innan de konkurrerar ut sig själva?

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[Sisa]
0

# 12  Hur många som helst..tror jag!

flisan708
0

#11 Köpte tygbitar för lappteknik som är färdig skurna. Såg att det fanns i fredags. Träffade en väninna jag inte sett på länge så det blev mest att fika å prata. Kommer säkert ändå bli någon tur till Valbo. Det är kul med en liten tur ibland med. #12 Tror som du att det kan tyvärr bli så åtminstone på kort sikt. Tror allt färre härifrån kommer att åka till Valbo. Den kan nog tyvärr ligga lite risigt till. De kanske får lov att nischa butikerna lite så man blir tvungen i vissa lägen att åka någon annan stans. Vet att Borlänge kommun har kämpat i säkert 15 år för att få hit Ikea. Kan vara längre. Sen blivit försenat pga överklaganden i två till tre år. Tror hela stan har väntat på detta. Läste att över 37 000 redan besökt det.