Vid vilken ålder ....
hade du sex för första gången?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
15 Då var jag låvlig. "Låter som om man vore ett jacktbyte. Min kille var 19….
Lena.P är jag i verkliga livet.
Oj är du vaken vännen!
Jag var 15 och han hette Pieter var holländare och styrman på en båt. Vi höll ihop ett år, sedan kom inte båten hit längre och separationen blev ett faktum.
Jag ville vara fin Peter och skrev lite diskret en sexa efter, för prövningar har många haft och väldigt hårda som jag vet att du har genomgått. Jag kunde ha använt ett annat ord men för många tjejer på den tiden var det en prövning.

Jag var också 15 ,han 19 och hette Björn, efter 6 mån skulle han rycka in i lumpen i Sollefteå låångt från mig. Vi träffades några gånger efter det men avståndet och andra saker som upptar ens tid när man är 15 gjorde att det hela tog slut men man glömmer aldrig sin första kärlek.

Åt helsike för tidigt både för kropp och knopp.
#5 Ojdå, jaha, jag missade helt den ledtråden. Någon sån prövning hade jag aldrig, jag var vuxen vid det laget.
Cristine!
Du måste ha ändrat frågan, för nu ser mitt svar i #4 mycket egendomligt ut! 
svaret på den nya frågan är 15 år. Det var ingen hit 
#9 Haha! Ja jag tänkte just på det! Maggan 3 år och bäbisbrorsan…!!
ja herrejösses

#11 Jag ligger ner och vrider mig på golvet… Ha, ha haaaaa
Nej… sånna har jag aldrig gett mig på Maggan… Även om min man är ett "barnarov" så var han i alla fall över 20… Och inte en…. He, he…
Ha, ha, ho aaaaahhhhaa, Jag storknar och kvider, torkar tårarna som immat igen mina glasögon… Om ett gott skratt förlänger livet blir jag 100 minst efter detta!!!!
Själv var jag sen… "suck" brydde mig mer om hästar, sången och min gitarr… Jag var under den sista månaden av mitt 17:e år… Men nån hit var det inte… "fyra sekunder underbart är kort! (Magnus Uggla) passar bra som beskrivning på min första erfarenhet…
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
haha
4 sekunder var vad jag hade att leva med hela tiden med min första pojkvän.
det var inte förrän jag fimpade honom och fick tag på en äldre och mera erfaren som jag börja fatta vitsen med det hela 

Oh gud oh gud hahahahhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaa jag har ont i magen..uuursääääkta Maggan, det var inte meningen, jag såg inte att du redan skrivit hhhaaahahahaa.

#13 Mh… Det fantastiska med sex uppenbarade sig med en betydligt äldre man när jag var runt 18… Det var inte kärlek… Erkänner… Det var bara hans kropp jag ville ha…
Detta skamlösa leverne fortsatte jag med tills jag träffade min dotters far…
För det passade mig perfekt… Hade så mycket annat kul att göra… Romantiskt dravel förstår jag mig fortfarande inte på, men jag har tack och lov en man som är en mästare på det… 
nu tar jag bort mitt inlägg #4 jag har svårt att skratta åt det.
Ja, förlåt än en gång Maggan!
Jav var 17 år när det hände den första riktiga pojk vännen ingen större hitt…………….
Blev väl bättre sen ………
Har nu varit en massa ……..år sen

#16 Men, Maggan… Det var ingen som tog det seriöst… Trodde bara att du tagit en whisky för mycket och hade osedvanligt sjuk humor… Skrattade mer än jag gjort på år och dar… Och då skrattar jag ändå rätt ofta…
Den var ju bara så dumt kul… Men jag förstår… sorry om jag var taktlös…
Det vore kanske på sin plats att radera mitt första inlägg i den här tråden också (#2), för jag misstolkade syftet med tråden fullständigt från början.

Jag var sjutton år och vi var nybörjare båda två… det tog många år innan jag fattade poängen med hela den övningen…
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
#20 Det var mitt fel helt klart! Jag tycks inte kunna dominera Svenskan när jag tagit ett par glas.

#22 Behärska svenskan… anm. svenskläraret…. 

..Jag hoppas fortfarande…*snälla,snälla..nå´n? * :- )
jag är ju nästan oskuld………………………………,o jag trodde jag skulle förbli en ..riktig,jag var en slow starter,lite trög,fumlig o trodde faktiskt att det skulle vara en "prövning" för kvinnan..(!)
tills jag fattade att de(ni) är lika ..fokuserade(oki,pliska/kåta då):- )
med en ganska jämnårig flickvän som var betydligt mer erfaren än jag,som jag inte ville erkänna/låssas om,å hon höll masken ganska bra..sen,har det bara gått utför…. :- )
penke

jag var väl ca 15-16 år… o den killen förlovade jag mig med oxå! han var ju då ganska så mycket äldre han va ca 25, då vi träffades…men så har jag ju alltid haft en svaghet för "äldre män"
men det höll ca 2år, sedan bröt jag…var ju hemskt barnslig o omogen… så det var nog det enda rätta då…
Jag var femton år den första gången och det var inte ens "fyra sekunder" - och inte ett dugg underbart - bara ganska tråkigt… 
Flera år senare förstod jag att med min första pojkvän, som jag inte hade sex med "på riktigt" - hade det hänt något riktigt trevligt…
men det förstod jag inte då när jag var 14.5… men när jag kom på det var det en trevlig tanke att det hade hänt mig 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Jag som är så nyfiken blir så vansinnigt nyfiken på vad det stod i #4 
#27 hehe
Det var ett svar på det som ursprungligen stod i #0. I och med att det ändrades så blev #4 helt fel. Alltså inte relevant för frågan 
#28 men roligt var det förstod jag… och det är jättebra att få skratta så härligt för alla som fick sig ett gott skratt
- det är nyttigt med endorfiner
nej jag tyckte inte att det var roligt. man får gärna skratta åt mig det bjuder jag på - men här berattade jag en historia om min lillebror och det blev jättfel. Shit happens… 
16
Amor Vincit Omnia
Hahaha.. Nu har jag fått mig ett gott skratt :-D
jo, shit happens ibland..
haha shit happens hela tiden - men det underlättar att ta det med en gnutta humor
Bara inte oskyldiga blir inblandade 
Sex och sex……?!
Jaa, oskuld är man väl….fläckvis!
Host…
Jo någon liten fläck då 

#35 och framåt
hm… jag vet inte hur det är med resten av sällskapet, men jag tror jag håller mig utanför den här diskussionen 

13 år var jag och min pojkvän 16 år. Vi höll ihop hela högstadiet och har kontakt än idag.
Jag var 21!
/Christina
Jag var 18 år första gången med killen jag fortfarande hänger ihopa med!
Jag var femton och det var med min nuvarande pojkvän som jag har haft i strax över 4 år. :)
Jag var 15, och det var faktiskt med samma man som jag är gift med idag. Maken var vid det tillfället 18 år.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Jag var 17 och hon var nog 40. Hon lärde mig mycket den helgen… 😉
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!