Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettövrigt
Läst 1634 ggr
[Sisa]
0

Skor / Stövlar

Olika aktiviteter kräver olika skor, eller stövlar..och då kan det bli många par!

Hur många par behöver man egentligen ? / Hur många par har Du ?

KaiPon
0

Jag har kanske… fyra-fem par jag använder, hehe Skrattande Bara ett par av dom har klack.

Well, wait, jag har faktiskt mina 'stripper boots' men dom använder jag mest bara på konserter, då mina leder inte riktigt vill gå i dom ett längre tag.. Obestämd

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Fridaaaa
0

Åh lite många kanske hehe mest tygskor, 2-3 par klackskor (gillar inte att gå mycket i dem), något par gympa skor, 2 par ridskor, 1 par regnstövlar mm :=D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Hans K.
0

Det behövs 5 par
1 par kontorsjobb-gå på tillställnings-skor
1 par promenad-jogging-gå på stan-skor
1 par vinterkängor för kalla dagar
1 par stövlar för regninga dagar
1 par innetofflor
Thats it ! Skrattande

[GunillaF]
0

Tyst Har massor!

pius314
1

#4 ja med… Behöver Inneskor träning Uteskor träning Jobbskor tre par Stövlar Gummistövlar Kängor Sandaler Finskor 3 par 12 par… Har måååånga fler, men många kvar från typ 1999 :-) svårt att slänga sånt som inte är utslitet. Vem vet 2020 kanske de är heeelt rätt :-)

• Tillräckligt bra är perfekt! -
fotokrafs
0

1 par vinterstövlar,
2 par "terräng"skor, ett par använder jag till vardags och det andra när jag joggar
1 par högklackade kängor, 
1 par badmintonskor,

Skulle behöva skor till i sommar, men känns långt dit

[lucke]
0

Ett femtiotal, mest sneakers, kängor och ballerinor. Kan inte gå i klack. Blir mest att jag använder ett fåtal favoriter tills de är helt trasiga. FAvoritmärkena är Rieker och Vans, de passar mina fossingarGlad

Loveradio
0

Ett par converse som dock är väldigt slitna. Används på vår, sommaren, början på hösten.

Ett par UGGs som jag har på vintrarna.

Ett par rejäla stövlar som tål typ 30- minusgrader som jag går i skogen med och liknande.

Ett par klackskor som jag knappt använder.

Ett par ballerina-skor som används på sommaren.

Ett par gladiator-sandaler som också används på sommaren.

Ett par foppatofflor som jag använder på vår och sommaren, men också då och då om man ska ut och slänga sopor eller liknande.

Inte så många skor ändå.

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

Anders 50
1

Många!

Skor, stövlar, kängor för alla årstider och väderlekar och snödjup. Dock inga snöskor..ännu.

Minst antal finns i avdelningen "fin-skor" och "dans-skor".  (Delade av så det inte kan missuppfattas!)  Flört

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[MargaretaA]
0

För utomhusbruk vintertid har jag Uggs, Jodpurs och gummistövlar.

Sommartid flipflops, sandaler, ballerinaskor och gummistövlar.

AnnL
0

Har ett par ordentliga vinterkängor, ett par stövlar i regn, och några par grovskor.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

[peter54]
0

Jag har ett par skor som får funka till alla aktiviteter inne som ute. När de tar slut köper jag ett par nya likadana.

Glad

[cherstin]
0

Få se nu…träskor, gympaskor, snowjogging och tofflor…är vad jag använder nu men i garderoben finns även lätta vårpromenadskor, finskor med liten klack och mina "Tant Raffa-skor" svarta i taft, en rips rosett med ett runt spänne i swarowskikristaller på hälen, 8 cm klack inköpta i London 1989. Kan inte gå i dem längre men de är vackra att se på.

flisan708
0

Har säkert för många par skor…… Har ett x antal per årstid.

zabelle
0

Skor behöver man många par… TystTungan uteOskyldig tror jag Skrattande

Zabelle   

examynia
0

har väl ett 30 tal. de flesta med klack i olika höjder.. älskar skor:P men ekonomin klarar inte att jag köptr så de lgger på is.. blir mer sen:P

Intehärutandär
0

Ingen aning! För några år sedan var jag uppe i 30 styckna…det enda jag vet är att skoställen är överfulla. Samma sak händer med galgar, köper nya hela tiden…😉

aggeelin
0

Många skor blir det!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

chik
0

Har skor för det jag behöver..Men använder nu mest i skrivandets stund Stövlar..👍

Lena.P är jag i verkliga livet.

Jessicahagstrom94
0

6 kanske?

Ridskor, 2 likadana par vardagsskor med olika färger, vinterskor, inneskor, foppatofflor på katthemmet.

[WickedAlly]
0

Har ett fyrtiotal skulle jag tro, mest boots och nästan inga högklackade alls.

citytjejen
0

Oj, hur många skor har jag egentligen? Inte överdrivet många, men vad jag kan erinra mig är:

- 5 par stövlar för höst/vinter

- ett par vinterkängor

- ett par gummistövlar

- fyra par träningsskor

- ett par flip-flops

- två par converse

- ett par färgglada skor från Peru

- kanske 5-6 par ballerinaskor

Så alldeles lagom många med andra ord!

/Christina