God Morgon den 10 oktober
,Ni som har hundar, tycker ni aldrig synd om er själva när ni måste ut i regn och blåst tidigt på morgnarna, vi med katter har det bättre då de små liven är självgående
Ha bra dag!.🌺
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon! Här regnar det och jag har hittat mina cykelglasögon så jag är nöjd att slippa få regnet i ögonen. Sitter här med min gröt och har glömt att köpa mjölk men det får gå ändå.
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon
#0 Min förra hund brydde sig inte om vädret ett dugg, han ville gå långt även om det var storm o regn. Då kunde jag ibland fundera på vad jag egentligen höll på med som gjorde detta frivilligt.
Den här lilla nya vovven vill inte gå ut överhuvudtaget om det regnar… tycker mer synd om henne än mig själv, när jag bär ut henne kl 5 på morgonen, hon är såååå morgontrött. Gå själv, det gör hon INTE förren vi är tillräckligt långt hemifrån) Tur det är mörkt så ingen ser oss 
Katterna däremot är det full rulle på redan innan klockan ringer 🐱
Idag har jag "bestämt" att det ska bli en bra, lugn dag!
Handla, lite städning och tvätt i kväll bara, inget annat inplanerat.
Ha en bra dag allihop!
Zabelle
God middag Nu är jag på väg till mamma. Ser ut att bli en fin dag.. får se Ha det gott LKare
God eftermiddag! Jobbade en enkel natt och eftersom avdelningen flyttat till nya lokaler blev det extra spännande. Det var en tuff natt för det hände en hel del. Fick då motion i natt - 12414 steg på 10 timmar. Tycker det är bra jobbat! Idag är det dags att äntligen komma iväg till friskis, längesen var det senast. Bättre sent än aldrig! Nu ska jag vila lite till!

God middag på er.
Mina hundar tog sig allt en funderare när dom kom ut och såg att det öste ner och vinden ven om öronen, tvekade en stund och for sen iväg och gjorde vad dom skulle, fort..fort☔️
Har man skaffat hund så får man ju stå ut med att ge sig ut i alla väder, det är det värt, tänk vad man får tillbaka i form av osjälvisk kärlek, vänskap och sällskap, världens bästa och trognaste vänner🐶❤️
Ha det gott alla LK:are🌺
Nej, det är lika synd om oss. Min är naken, så han vände i grinden första två gångerna imorse. 😃 (spöregnar)
God eftermiddag!
Här har vi varken hund eller katt, gillar inte att ha någon annan som är beroende av mig på det sätt som ett husdjur (eller barn) är 🙂
Idag har jag tvättat, powerwalkat och lunchat med mitt ex. Nu är jag hemma igen och surfar och läser teori inför vårens fallskärmhoppningskurs.
När mannen kommer hem sen ska vi ta ett varmt bad, mysigt!
Må alla LK:are ha en fin dag!
/Christina
God eftermiddag.
Kom nyss hem från jobb! Blir att ta det lugnt idag.. imorgon ska jag iväg igen över helgen. Nästa vecka ska jag se till att vara hemma lite längre, haha!
God eftermiddag.
Arbetsdagen slut för idag En dag till sen ledig två, Skönt,
När jag var barn hade vi en hund som hette Pajas, Han gillade inte alls vatten eller regn. Regnade det ute så gick han inte ut, Fick inte ut honom. Enda gången man fick ut honom när det regnade var om han var väldigit nödig, Då gjorde han vad han skulle sen for han inte
Ha en fortsatt skön torsdag
#6 Vilken av valparna flyttar hem till dig? 🐶
De är jättesöta!
Zabelle
#10 vilken härlig bild!!
#6 Vilken fin bild på hundvalparna!
#11 Någon av dessa 2 😉
#13 Tack 😃

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.