Vem liknar du mest
av dina föräldrar?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Liknar min pappa mest, både till utseende och sätt.
/Christina
Mamma på alla sätt och vis.
Jag vet faktiskt inte.. har inte sett min far på 10 år så svårt att jämföra, haha. :) Enda jag vet är att näsan och håret är från min fars sida medan resten är, enligt min mor, från hennes sida. Jag får lita på mamma. ;) Själv tycker jag att jag är lite egen.. inte liknar någon av dom speciellt mycket (av det jag minns av min far). :)
Ingen av dom alls, varken till sätt eller utseende.. jag kanske är en bortbyting…. 😂
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
#4 Samma här…och jag har fel andra-siffra i de fyra sista i födelsenumret.
Men det sägs att jag liknar mamma till sätt och humör.🙂
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Mamma av mamma och pappa men jag är också lik min ena moster och när jag var yngre hennes dotter/min kusin. till och med min mamma har svårt att se skillnad mellan min kusin och mig på kort då vi var små (man ser på kläder m.m. då hon är mer än 5 år yngre än mig så hon har "90 tals" kläder och jag mer "80 tal")
l'm back
Jag är lik min mamma men har fått de "mörkare dragen" från min pappa som de mörka håret, olivfärgade huden. Annars är jag min mamma upp i dagen ;-)
Jag liknar min pappa som var av valonsläkt Så jag fick olivfærgad hy och bruna ögon men ljust hår så jag ser ut som en sydländska.jag färgade mycket håret mörkare.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag var glad att jag inte liknade någon, tills jag såg första gången bild av min biologiske far. (Var 23 år gammal då.) Han "stirrade" mig på bilden, och jag stirrade tillbaka. Likheter fanns, trots att vi inte kände varandra.
Men andra människor tyckte, att jag liknade mycket min fostermamma och en av mina fostersyskon. Det kändes roligt att höra. 🙂

Mest lik mamma.
Liknar min mamma,,
Liknar nog båda skulle jag tro.
Har ett identiskt födelsemärke i nacken som min pappa hade.
Mitt barnbarn har ett exakt likadant.
Till utseendet mest lik mamma, men har inte ärvt hennes humör. 🤐
Pappa och jag har alltid tänkt lika och sett saker ur samma perspektiv.
Zabelle
Min mamma och det får jag höra hela tiden. Pappa liknar jag mer i personligheten :)
Ingen aning.
Var rädda om varandra
Fars profil, fräknar och ljusa hy (han var rödhårig). Och mormors färger och utseende för övrigt. Vi har samma tankar också, om det mesta.
Jag är en liten kopia av min mamma förutom färgerna som är pappas. Men om man tittar på bilder av mig och mamma i samma ålder kan man tro att vi vore syskon. Fast alla kvinnor på mammas sida är väldigt lika, starka gener förmodligen 😉
Pappa. Jag är hemskt lik min faster med. :)
till utseendet
har mammas "feta" näsa
annars vet jag inte🤔
Jag hoppas jag liknar ingen av de.. Till sättet alltså.
Pappa, men, med mammas garv :))
vet jag har skrivet här men de är mamma jag är lik, Men till sättet är de pappa jag är lik
Jag är mest lik min pappa till utseèndet.Lik mamma lite i sättet. 🙂
" Var nära naturen - var när dig själv "
Mamma :-)
Jag är mest lik min pappa till utseendet, men är inte lik någon till sättet. 🙂