Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 434 ggr
Cristine
0

God morgon den 27 september

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja nu är vi i slutet av månaden och kylan från ryssland låter vänta på sig som tur är. 

Nu har alla småpippin sina matbord fyllda.

Jag tycker synd om djuren som  har den långa vinten framför sig.

ÖÄnskar er en trevlig helg!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

aggeelin
0

Godmorgon!

Idag äter jag höstens första gröt och det var gott. Kallt känns det och jag fortsätter med min lite varmare jacka. På morgonen har jag letat fram mina benvärmare - det blir kallt om knäna att cykla. Det är dags att ta fram varma leggings och strumpbyxor, säger mina knän.

Ikväll ska vi på teater och innan dess äter vi gott med några kompisar.

Jag önskar er en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

chik
0

Morron.. Ja nu har kylan kommit 4- här nere i Halland..

agge ha det så trevligt..

Cristin.Vet du?? Jag tror att djuren trivs lite bättre när det är vinter bara de har möjlighet o få mat..För då slipper de alla dessa små djur som är på sommaren..Älglusen som biter i sönder dem Fästingen som kan ta död på ett stort djur.. Det kan inte vara lätt.

Ja fin Fredag alla..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Fridaaaa
0

Morgon!

Ska med svärmor till Värnamo och lämna hennes ena hund som hon ska omplacera, hunden ska flytta upp till  Dalarna någonstanns så han möter upp hos i Värnamo :) Tror det kommer bli toppenbra, hunden behöver komma ut och jaga och så, vilket han ska göra.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

examynia
1

Får väl säga god eftermiddag istället..

det var länge sen jag har inne här.. men ska försöka skärpa mig nu.. saknar er alla här inne å era inlägg å svar så nu blir de skärpning..

vad ska ni hitta på i helgen?

Toyan
0

God middag.

Fin bild Cristine. Fint att småfåglarna har mat🙂

Ha en trevlig kväll agge!

Fint foto bjuder du också på chik.  Inte är det lätt för djuren, alla årstider har väl både för och nackdelar.

Söt liten lurving Frida. Hoppas vovven finner sig väl tillrätta i sitt nya hem.

Här blåser det kallt idag, men solen lyser och himlen är blå🙂

Ha en superfin helg alla LK:are🌺

Jessicahagstrom94
0

God dag :) 

Sitter här och väntar på min pojkvän som ska komma och spendera denna fredag med mig och katterna Lukas och Jonna. Blir troligtvis film och något smaskigt att äta på, och någonting gott att dricka.

Tidigare idag slog det mig att min kanin har varit död i 3 månader idag, så jag har tänkt mycket på min lilla nin idag.❤️

Mooniq
0

Jobbat klart, varit hos optikern. Vi hade en kul diskussion huruvida kosttillskott kan eller inte kan förbättra mörkerseendet. Jag hävdar att mitt mörkerseende blivit klart bättre, och han suckade o sa, jaja en till från blåbärsmaffian.. Nope.. har startat en helt ny o egen maffia med MSM.. sen blir det nya glasögon för lite korrigerangar behövdes så om nu mörkerseendet blivit bättre så hade inte synen i övrigt blivit det.. 😐😴

Solen skiner, men kallt ute, dock plusgrader ännu. Ikväll ska jag natta min gräsrobot i källaren, nu är det minusgrader på nätterna o det gillar inte batterierna. Hoppas att gräset inte växer mera.

I morgon blir det extrapass på jobbet 🙂 känns bra!

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

stina63
0

God eftermiddag

Så var den här arbetsveckan slut.. Imorgon ska jag hjälpa min bror att tapetsera och måla

Hehe Mooniq… blåbärsmaffian de var roligt😃

Anders 50
0

God..nåt?

Fullt upp trots att det är fredag, halkade på en hög med massaved i skogen idag och nu mår inte ryggen bra. Så det lär bli en lugn kväll..blir nog lite flytande medicin! 😉

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

flisan708
0

God kväll på ER alla!!!

Idag är jag lycklig!!! Jag var på anställningsintervju igår och idag fick jag besked vid lunch att jag fått jobbet. Inte varit på anställningsintervju på många år. Igår var jag helt slut efter intervjun - snacka om urladdning. Jobbat på samma ställe i åtta år så det var dags. Tror det var min väns död i somras som fick mig att fundera kring mitt liv och fundera kring vad jag vill med mitt liv. Det är nog fel att säga tro - för det är så. 

Det roliga med detta jobb var att jag såg det någon natt innan jag skulle till Kreta och var tvungen att stilla min nyfikenhet när jag kom hem. Ringde dagen efter jag kom hem från resan och skickade in en ansökan. En kollega vet och chefen vet om det på jobbet men inga andra. På måndag ska jag säga upp mig. Nytt år nytt jobb kommer det bli nästa år och jag ska jobba dagtid. Gud vad jag längtar!!! Kommer chocka de flesta med detta. Jag är så lycklig idag!!!

Det är världens bästa fredag!!!!!!!

Anders 50
0

#10 Grattis! 🌺 Va kul! 👍

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

flisan708
0

Tack #11!

Cristine
0

Stort grattis flisan!🌺🎈🍸😉

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

flisan708
0

Tack Cristine! Fattar knappt det är sant men är så lycklig! Känts rätt från den sekund jag läste annonsen och sedan hela vägen. Kan det bli bättre? !