Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 317 ggr
aggeelin
0

Godmorgon, torsdag 5 sept

Godmorgon på er!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Mooniq
0

Godmorgon

Så har jag varit på verkstaden och fått veta att höger fram hjullager är kass.. ska bytas nästa vecka.. Klart irriterande ljud men fick rådet att höja stereon istället.. 😃 

Bilar - can't live with them - can't live without them… 

Himlen är grå, men det är varmt ute, hela 16 grader. Jag har ingen lust att gå min promenad så jag ska nog göra en vända i köket istället, steka bacon och äggröra, starta tvättmaskinen och SEN kanske det är mindre grått ute så jag kommer iväg.. 

I övrigt blir det nog en bra dag… 😐🤔

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

aggeelin
0

Här skiner en strålande sol (till skillnad mot igår då det var mulet/disigt - meterologen sa att det var för att mycket fukt skulle stiga upp från marken). Frukosten är i magen och det är bara kattlådan och tänderna som ska rensas innan det är dags för jobbet.

#1 bilar är bra att ha men dyra i drift

Önskar er en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Anders 50
0

Godmorgon!

Dimmigt så man ser knappt handen framför sig här. Och jag ska iväg till skogen och jobba några timmar.

Blev erbjuden fast tjänst på skolan igår men jag föredrar att jobba lite när jag vill och när skolan är i närheten med sina maskiner.

Ha en bra dag!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Mooniq
2

Men det måste ändå kännas riktigt skönt i själen när de erbjuder dig jobb, det är ju det yttersta beviset på att du vet vad du håller på med🙂☀️

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

stina63
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon god morgon

Ny dag arbetsveckan är snart slut,,, Ska jobba kväll idag med, Men de är rätt skönt jobba kvällar,

Ha en skön underbar torsdag

Afturelding
0

God morgon!

Idag böjar jag högskolan. Jag ska läsa en religion-historisk kurs som heter Myt och rit under vikingatid 🙂 Jag har alltid tyckt om ämnet eftersom att pappa läste asasagor för mig som barn. Och så är ju både religion och historia roligt.

Så det får vi hoppas blir bra. När vi kommer hem så ska vi städa, eftersom att lägenheten ska visas imorgon. 

Hoppas ni får en bra dag!

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Toyan
0

God morgon.

Här lyser solen vackert och det blåser lite.

# 3 Kul att bli erbjuden jobb Anders, men det är fint när man kan bestämma själv när man vill jobba🙂

#5 Så vackert med hibiskusen stina, den måtte trivas bra där.

#6 Gillar också religion och historia Aftur, låter som en kurs jag skulle gilla. Lycka till.

Ha en bra dag med allt vad ni fyller den med🌺

stina63
0

* 7 Toyan ja den trivs väldigt bra där i hörnet hehe, Måste klippa den varje år🙂

Cristine
1

God morgon.,tittar barain för att vinka, mer hinner jag inte

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

fotokrafs
0

God eftermiddag!

Idag har jag varit på info-möte om neuropsykiatrisk utredning😃
Har varit en lång väntelista, men eftersom jag haft mycket att tänka/göra tidigare under året.. så kanske det varit lika bra.

Ännu en varm och solig dag. Känns inte som september☀️

Fridaaaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God kväll!

Har varit i skolan hela dagen. Höststädar just nu, bara hallen och badrummet kvar 🙂 Enbart föreläsning imorgon några få timmar, så inget att läsa inför imorgon, lite skönt 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Toyan
0

Å..så söt liten kanin😘