Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 389 ggr
aggeelin
0

Godmorgon, torsdag 22 aug

Godmorgon på er!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här har vi sol, blåst och 14 grader ute. Jag som är handfrusen tar på några små vantar idag när jag cyklar till jobbet, tror jag.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

zabelle
0

Godförmidda´

#1 Jag har inte börjat med långärmat och strumpor än… 😎
Men det börjar kännas lite ruggigare på morgonen.

Idag blir det storhandling efter jobb. Börjar bli tomt i kylen.

Ha en bra dag allihop!

Zabelle   

Anders 50
0

Godmorgon!

Gillar detta vädret, max 20 på dagarna och den där härliga luften på morgnar och kvällar som antyder att den fina hösten är på gång.

Idag ska jag koka och sylta in squashen som legat i saltlake i natt.

Ha en bra dag!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

zabelle
0

#3 Duktig du är!!! 👍

Zabelle   

Mooniq
0

Tidig morgon, diset ligger över ängarna, det är tyst och promenaden är härlig. Solstrålar som bryter igenom. Suverän morgon.

Snart dags att köra till Lysekil och fika med Annika som varit i Grekland. Kan bli kul att få höra hur hennes semester varit. 🙂

I övrigt en ledig torsdag!

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

flisan708
0

God förmiddag på Er!!!

Solen skiner, 16 grader ute, ser dock kallare ut. Ledig dag!!! Förberett månadens räkningar nu på morgonen. Känner jag bara vill softa idag och njuta av min lediga dag. Nu har jag fem nätter kvar till semestern. Som jag längtar och behöver den. 

Idag ska jag fylla i min nya almanacka som jag beställde i förra veckan från http://www.personligalmanacka.se/SE/ De har rea på dem fram till 1/9, ifall ni vill spara några kronor. 

Ha nu alla en skön dag!!!

Fridaaaa
0

Morron!

Sov länge idag. Mår inte helt bra, känns som att det är något på G i kroppen 😮 Menmen får vila. Skulle ha åkt till gymmet idag men vågar inte chansa/riska något.

Känner mig som Ella gjorde för några dagar sedan haha 😃

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

stina63
1

God morgon

Ny dag fortfarande semester, Så skönt även om vädret är lite si och så, Men jag har semester ännu,

Ha en skön underbar torsdag

[elmaek]
0

God dag 😴

Jag och pojkvännen låg på min balkong från 00.30 till 04.30 inatt/imorse och pratade om allt mellan himmel och jord. Vaknade vid 12 och är lagom seg.. men lite kvalitetstid med en fin människa får man aldrig nog av!

Ska fixa mig, gå och köpa bingolotter (kanske blir miljonär på söndag?) och sedan om några timmar hoppas jag att vädret inte är för varmt så jag kan ta en redig promenad med hunden! Ikväll väntas bad med tända ljus och radio. :)

Caroline L
0

God dag…. 🌺

Jag sitter här och väntar på att ett avi-sms ska komma så jag kan springa ut och hämta min nya telefon iphone 5! Jag blev så trött på min tegelsten till LG telefon så jag beställde mig en ny!

Passar bra nu när jag blivit av med min häst, behöver lite tröst där jag kan hitta det. Har även "tröst" fikat varje dag nu denna veckan, så nu känner jag ångest till att börja träna.

Nu ska jag snart ge mig ut på en promenad i alla fall!

#9 Vad mysigt att bara kunna ligga sådär kravlöst med sin pojkvän! Titta på stjärnorna och bara prata…. 👍

Fridaaaa
1

#10 Hoppas du har tur med din iphone 5, att den håller 🙂 Vet flera som har fått lämna in för lagning osv med sina 😕

Caroline L
0

#11 Är lite smårädd för det! Men jag hade SÅ mycket problem med min LG där den gick totalsönder från ingenstans och jag blev anklagad av affären för lödning osv så jag hoppas jag haft min del av mobilproblem!

[elmaek]
0

#10 Åh, kul med ny telefon! Jag inväntar min första lön om någon månad (börjar arbeta första veckan i september) sedan ska det inhandlas en ny telefon här med! 😃 Kommer lämna min knapptelefon och gå över till touch!

Ja, det var riktigt härligt. Vart en del prat om massa strunt saker men även djupare prat, det var bara riktigt, riktigt härligt! 🙂 Stjärnorna doldes av molnen dock men vi fick se soluppgång och kanske 2 stjärnor..

Caroline L
0

#13 Visst är det kul med nya mobiltelefoner! Detta blir min andra touch, hade min nuvarande i 2 år. Någon speciell du har sikte på? 😉

Glöm stjärnorna soluppgång är ännu mysigare! Speciellt när det blir sådär rosa himmel mitt i allt! Förstår att det var mysigt

[elmaek]
0

#14 Haha ja, det är faktiskt kul. Man blir som ett barn på julafton! 😃 Har haft säkert 10-tals mobiler i mitt liv men gick över till knapptelefon för ett år sedan för jag tröttnade på mobiler.. men nu känner jag att jag vill unna mig en goding!
Jag kollar för fullt.. iPhone skulle jag verkligen vilja ha men vill nog inte slänga ut dom pengarna på en mobil men är annars sugen på en mobil från Sony faktiskt, vilken vet jag inte än! 😛

Caroline L
0

#15 Ja visst blir man 😃 Jag var liten sugen på den där vattentåliga Sony telefonen som man kunde duscha med!

[elmaek]
0

#16 Sony har rätt bra mobiler! Hade en billig en förra året innan min knapptelefon och jag var nöjd med den minsann!

Fridaaaa
0

#13 Kul att du börjar jobba!
Men någon månad? Nästa 2 blir det ju, eftersom det du jobbar i september kommer i oktober 🙂 Men alltid bra med pengar!
Vad ska du jobba med?

[elmaek]
0

#18 Ja, det ska bli kul! Haha ja, det blir nästan 2 månader.. men det går an. :) Det blir hemstäd, hehe!

Fridaaaa
0

#19 Bättre än inget 🙂
Själv kommer jag igång med pluggandet nu den 2 september, efter sommarjobbet nu, men har fått fortsatt vik i höst om jag vill, kombinera med skolan 😃

[elmaek]
0

#20 Man ska vara glad över att man har ett jobb. 🙂
Men vad härligt! Grattis! 😃

Fridaaaa
0

#21 Ja precis 🙂
Tack ska du ha! Känns bra att kunna hoppa in då och då, och dra in lite pengar 🙂

[elmaek]
0

#22 Ja, det förstår jag! Skönt att vara lite sysselsatt med, oavsett vad det är egentligen.

Fridaaaa
1

#23 Yes 👍

flisan708
0

#15 Kan rekommendera Samsung S3. Gillar min s3 skarpt, lätt och funktionell.

[elmaek]
0

#25 Ja, har hört att folk är nöjda med den. :) Får se vilken det blir!

Caroline L
0

Åh nu kom avi-smset, nu drar jag iväg tjohoooo!

[elmaek]
0

#27 😃

Anders 50
0

Gokväll!

Har syltat i squash…varit bortbjuden på rotmos och fläsklägg, klippt alla gräsmattorna och som avslutning slipade jag och bytte knivarna på åk-klipparen.  Bra dag! 🙂

Nu öl och macka med leverpastej,tomat och majonnäs på!  🙂

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!