Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 242 ggr
Anders 50
0

Godmorgon sön. 11 aug.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon!

Hoppas ni får en bra söndag. Vädret varierar nog här i landet, här duggregnar det.

Själv är jag nyss hemkommen efter att ha vittjat kräftburarna, så snart ska jag koka kräftor. 🙂

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Fridaaaa
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God morgon!

Jag ska ner till föräldrarna i eftermiddag. 
Är hundvakt också, till papillonen 🙂 Men bara tills idag, om det blir som det är bestämt ^^, Men gör inget, han är så mysig och go så! 😃

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[GunillaF]
0

God morgon!

Växlande molnighet, som det heter, i Ångermanland idag.

Jag ska iväg och grattulera en liten kille som fyller två år idag. Kul med kalas!

Ha en bra Söndag!☀️

Toyan
1

God morgon.

Såna härliga vovvar Frida.

Här ösregnar det nu och blåser,16 grader.

Önskar er alla en härlig söndag🌺

chik
0

Goddagens här i burken. Lite av varje väder..

890-  Vi har inget fiske av kräftor här. Vi hade så mycket för några årsedan o nu har vi nästan inget. så det får va. vi får köpa eller smöra för ö-folket…Havskräftor..

Ja vink'

Lena.P är jag i verkliga livet.

stina63
0

Godmiddag

Igår kväll så fortsatte de att åska. Så jag fick stänga datorn igen, Där blev den stängd resten av kvällen,

Idag blåser det ute men solen är framme men de kommer nog att regna mera

Ha en skön underbar söndag.

Caroline L
0

God dag,

Igårkväll + hela natten var det ett väldans åskväder. Var lite jobbigt att jobba för mig som är så rädd för åskan. Var genomblöt när jag kom hem. Hade sällskap av killen som tur de.

Nu ska jag strax gå och lägga mig, har tyvärr vänt helt fel på dygnet. Men jag önskar er alla en härlig dag!

zabelle
0

Sitter och summerar min sommar. I morgon börjar jag jobba efter många veckors ledighet. Känns lite sorgligt.
Maken ska till Köpenhamn och gå på en konsert med Roger Waters i kväll så jag får deppa ensam. Men det blir säkert bra att komma tillbaka till vardagen, brukar inte ta så lång stund att komma in i jobbet igen.

Sköt om er allihop!

Zabelle   

[MotherEarth]
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ha en fin söndag alla ☀️