Godmorgon, tisdag 30 juli
Godmorgon på er!!
Jag hoppas på ännu en fantastisk sommardag!!
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon! Fantastisk är väl att dra till med iaf för min del, men jag hoppas få en bra dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God dagens.
I dag har vi härligt väder. ja visst har vädret varit somrigt varje dag..Men i dag är det härligt väder för mig..
Fin dag till er alla..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Usch, här regnar det idag och det innebär att jag måste åka till IKEA och det tycker jag inte om.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Promenaden gjord, himlen är gråvit, men inget regn än. Varit hos Lena o fikat, blev med iphone 3 - utbyte mot några väggskivor som ligger i min källare..inser att jag får åka o köpa nytt simkort, för mitt är nerklippt o för litet så det funkar inte.. har en samsung, som jag ibland tycker är stor men tunn o klumpig, ingen telefon jag vågar ha i fickan. Så iphonen får bli partytelefon helt enkelt. 😃
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
God eftermiddag!
Idag är det mulet, men skönt
Lyssnar på radio Viking😃
roligaste kanalen jag får in på mobilens FM-radio
Jag är på strålande humör, tror att det beror på besöket hos mamma i helgen.
Hon är så mycket piggare och gladare.
Så skönt att hon till sist fick sin ögonoperation, även om det bara blev på ett öga.
Sen trivs hon på boendet… 👍
Skönt att inte behöva oroa mig för mamma mer

God middag.
Här har regnat i natt och i morse, tror det kommer mer för flugorna är mer irriterande än vanligt.
Gläds med dig fotokrafs, underbart att din mamma piggat på sig, att hon trivs bidrar nog mycket till välmåendet🙂
Ha en bra fortsättning på tisdagen🌺
katt på hett plåttak 😃
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
#7 Mmm.. väldigt glad att hon trivs. Hon har ju varit där ett tag, men det är först sen hon fick bättre syn som hon fått tillbaka livsglädjen. Att både se och höra dåligt nästan ett halvår gör en isolerad och hemskt uttråkad.
#8 Gos🐱