Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 371 ggr
Cristine
0

God morgon 16 juli

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår starka vindar och åska som en dramatisk höstdag, idag soligt och vacker sommardag igen igen..ombyte förnöjer heter det ju!

Jag kom att tänka på att dottern har inte varit och badat en enda gång fastän vi har vattnet så nära.

Hur är det med er..har ni badat?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Fridaaaa
0

God morgon!

Nepp har inte blivit något badande, gått upp till magen bara.
Varit för kallt, eller så har jag jobbat, så har inte blivit av tyvärr.

Idag ska vi på kalas, för min älskade faster fyller år idag 😃

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Anders 50
0

Godmorgon!

Här blåser det som vanligt! Mulet, men med för min del lagom temp. +16

Och jag har inte badat ute, badar inte ute frivilligt! 😉

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Mooniq
0

.. blev islängd i havet -91, surade på papsen i flera veckor, kommer jag ihåg. Nä, ska jag bada i havet ska det vara minst 25+ annars kan det kvitta, erkänner gärna att jag är en badkruka av stora mått 😃

Idag har vi blå himmel och solsken och blåst i lilla Brodalen. Känner mig som koma - lyckades somna om i morse och lär inte komma igång alls idag. ska snart åka till Lysekil och luncha med en kompis.

Längtar tillbaka till jobbet….två veckor semesterlunk kvar innan jag får styra o ställa o klappa om tågen igen.. 🙂☀️

vågen var snäll idag och visade att jag har krympt lite … känns bra efter alla promenader. 🙂

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

stina63
0

Gomiddag

Har haft problem logga in med min mobila bredband, Gick inte att trycka på knappen, Höll på i två timmar men sen så gick de hur bra som helst,
Kunde skriva lösen men inte logga upp mig till nätet, Var som om något spärrade mobila bredbandet,
Tänkte håller de på längre så får jag ta mig till Telia för då är det något fel på den,
Men nu fungerar den

Stephanie
0

Godmorgon! Jag badade för första gången i lördags, vilket var rätt kallt för min smak, men det är jäkligt skönt att gå upp och lägga sig i solen och torka sen 😃

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

stina63
0

Så våglig är inte jag bada i vårt kalla hav i Sverige hehe

fotokrafs
0

God kväll!

I eftermiddag drog vi till en sjö i närheten och badade. Jag hade packat matsäck så det vara bara att åka direkt efter älsklingen slutat jobbet.

Jag brukar inte bada.. huttrat av bara tanken..
men i år har jag badat 4 ggr! och jag har inte frusit👍

Sommaren har varit varm hittills, så sjöarna har snabbt blivit varma..
eller är det jag som skaffat mer kroppsisolering🤔