God morgon 23 juni
Jag e vaken 😃. Hade ett arb.pass på jobbet i går kväll så jag är nog piggare än många andra i mitt område idag, för det var Cruising i Lysekil igår och den drar mycket folk. Storstädar! Katten har rymt ner till pannrummet för att där få lite lugn o ro, för här är dammsugaren (monstret i Sigges värld) och stereon igång för fullt..Tvätt o diskmaskinen jobbar snällt oxå… Fan va jobbigt när man har så här mycket energi.. en söndag….. 😮😃
Det regnar ute så mitt städval blir nog istället för promenad idag…
1 vecka kvar till semestern! Me happy!! ☀️
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
God morgon!
Idag ska vi städa, för imorgon får vi besök tidigt! Sambons farmor och kusin kommer hit vid 8-9 någonting och lämnar av bilen som vi ska få låna en vecka :) Och sen stannar de över dagen.
Det är en hel del som ska städas, eftersom att städningen varit så bortprioriterad den senaste tiden.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
God lunch snart!
Tog sovmorgon till 09 i alla fall! Normalt försöker hunden få upp mig vid 07-08 men idag kunde hon glömma det 😎 Jag ville sova, haha.
Ska ta en promenad med en vän senare under dagen, det är de största planerna jag har i alla fall 🙂
Godförmiddag!
Här städas det inte, gjorde det grundligt tidigare i veckan då jag hade besök först på måndag/tisdag och nu till midsommar…bra med sådant ibland så man röjer upp lite! 😃
Och nu är det blött ute så det blir tassavtryck på golven ideligen, så det är inte lönt att ta fram moppen förrän det syns ordentligt!🙂Men det är bra med en jättehund för han håller sig mitt på golven..fjantar inte runt under bord och stolar och skräpar ner. 😃
Annars så är det lugnt idag..mulet och duggregnar. Och idag ska det bli premiär på stekt Potatis av egen odling, har blivit sådana över de här dagarna. Ljuvligt gott! 🤤
Arrak saknar sina fem kompisar som var här i helgen…här är två av dem som ockuperade hans bädd.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#4 Åh, Ridgeback! Hunden med huvudet mot kameran ser ut som familjens gamla hund som gick bort i fjol, 14 år blev hon. Himla trevliga hundar, min familj har två stycken kvar 🙂Såhär ser de ut när de är 8 veckor, och nu är hon 15 månader och väger 40 kilo 😉
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
God Förmiddag..
Här sitter en som är trött.🥵 Regn i luften, passar mig bra..kan man vara inne o bara vara.
Så bra dag till er alla..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Morning!
Jag har varit uppe sedan ½6 men har haft annat att göra, städning och bankärenden och annat, ett måste om jag ska få komma ut idag. Strålande solsken och lagomt varmt
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#5 Ja de är verkligen fina och lugna. OM jag skulle byta ras på innehund så ligger de bra till.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God middag!
Jag gick upp sent idag.😴
Blir kanske en sväng till motionsslingan idag.
annars lugn dag. Känner mig seg…😴
Två timmar kvar tills vi är hemma. Jag läser en bok om 1600-talet och när folk anklagades för att vara häxor. Var det inte nyligen ett par föräldrar höll på med något liknande konstigt?
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#10 Jo dom anklagade sin dotter för att vara häxa tror jag det var.
God kväll!
Jag vaknade nyss och har inga planer för idag. Ska bara ta det lugnt tror jag. Nu har jag semester i 4 dagar! 🙂
God kväll på Er!!!
Hoppas allt bra med Er alla. Här väldigt trött eftersom jag jobbat mycket och gått av idag. Borde packa för i morgon ska jag åka iväg på kursen på folkhögskolan. Orkar bara små greja lite, så det blir att packa i morgon förmiddag. Men ser framemot att få åka iväg nu med, ska bli skönt att bara göra skoj saker och inte behöva tänka på jobbet.
Hoppas ni alla mår bra och att ni haft en trevlig midsommar!!!!