Midsommartråden
En hälsning till alla er och en önskning om att detta blir den bästa av alla midsommrar.
Berätta gärna var och hur ni ska fira!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag ska fira med min före detta sambo och min dotter här hemma.
Behöver lite hjälp med uterummet som min före detta ska hjälpa mig med på förmiddagen. Sen blir det traditionellt med sill, nypotatis, gräddfil, ägg, hackad purjolök o kavring. Jordgubbar och grädde. 😛
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Önskar er en fin helg! Vi är i skogen utanför Rättvik ock latar oss!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Vi ska vara hemma och äta Potatis, ägg och gräddfil med gräslök, och dricka äppelmust. (Det är så en lakto-ovo vegetarisk och alkoholfri midsommarmiddag ser ut 😉 )
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Trevlig midsommar alla Livsnjutare!
Blir borta på middag i morgon, senare på kvällen kanske vi drar iväg till nöjesplatsen där det spelas Rockabilly, amerikanare (bilar) visas upp mm.
På midsommardagskvällen har jag besök och vi ska upp till nöjesområdet vid Junsele djurpark (bara ett par hundra meter från där jag bor) där bl.a. Brolle spelar.
På Söndag tror jag att jag måste vila 😉
Trevlig Midsommar!

Trevlig midsommar!
Jag ska jobba 7-16. Sedan får vi se på kvällen. Inget bestämt.
För långt till mina föräldrar, eftersom jag är hemma runt halv 5. Så blir kanske bort till svärmor eller fira med sambon bara. 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Önskar er alla en skön midsommar, Har jobbat och efter jobb iväg och handla, Ska ha folk här i morgon midsommar, Sen fick jag besök och vi har suttet i trädgården hela eftermiddagen.
Jag som behövde städa här inne fixa till lite Men de är ingen fara för jag har mer tid till de
Firar hemma med egenodlade färskpotatis! 🙂 Och fick nyss veta att en vän som jag nästan trodde var förlorad gärna vill komma hit och provsmaka dem med mig! 🙂
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Ni verkar ska ha det gott alla och det önskar jag er….GunillaF jag såg att Brolle skulle vara med i cruisingen 😛
Ha nu en glad midsommar alla LK-are 😃
Jag vet inte annat än att Tommy och jag blir ensamma med våra djur och firar midsommar. Det blir nog familjeträff en annan helg då det ska vara sommarfest i Sörviken ☀️
Den lilla buketten fick jag på torsdagen av en liten kille på byn som är 6 år och heter Marcus ❤️
Som de flesta andra helger..
har jag ingen aning vad jag/vi ska hitta på.
Idag, fredag, blir det nog en cykeltur till affären
kanske köpa fikabröd och dra på picknick🙂
Ligga på balkongen och läsa är också soft
Hur hade du det igår?
Midsommaraftonen blev bra! Två människor, 8 hundar och 2 katter (som nyss vågade sig fram 😉) gjorde att det inte blev en lugn stund! 😃
Men vi plundrade potatislandet på fin färskpotatis och avnjöt dessa med allt som hör till, och på kvällen grillade vi. Och så fanns det ju en jordgubbstårta också! 🙂
#11 Kul att se dej Anders!🙂
Herreje 8 hundar..hur skulle det gå om ni flyttade ihop😮
#12 Inga problem, men det är inte aktuellt. 🙂