Godmorgon, måndag den 17 juni
Godmorgon på er! Solen skiner!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Dags för en ny arbetsvecka! Nu närmar sig semestern och det känns skönt, två veckor kvar. Det gäller att sätta fart så att det är färdigt med en massa när jag går på semester.
Nu ska jag skotta ner frukosten.
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon!
Har jobbat några timmar och nu hemma och botar kaffesuget.
Och nu blir det stövlar på och till skogs en sväng innan det kommer långväga främmat på besök och övernattning!
Ha en bra dag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God dagens alla.
Måndag hela dagen o en fin sådan till er..

Lena.P är jag i verkliga livet.
God morgon på er alla
En del har säkert börjat sin semester, Själv börjar jag inte förrän augusti, Undrar hur ska jag klara mig hela sommaren?
I lördags han jag klippa en buske rensa ogräs klippa gräsmattan, Tänkte får passa på för man vet inte. Under natten så kom åskan regnet fortsatte på söndagen.
Ha en skön måndag
God morgon!
Vaknade kl 10.. har aldrig hänt förut…jag är chockad.
Det var nog drinken vi tog kl ½ 2 som gjorde det (irish coffé)
jag skulle nog behöva en varje natt men det blir väldigt dyr medicin det!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Hej mitt på eftermiddagen!
#6 så säger dom att man inte sover gott efter att ha druckit kaffe 😉
Så var det snart bara 9 pass kvar att jobba innan semestern. Känns så bra att ha den framför sig, att ha något att riktigt längta till.
Helgen försvann i ett litet nafs. Maken fyllde år, så vi har haft gäster hemma både fredag o lördag. I går var vi på barnbarnets 3års kalas. Hon har blivit stora tjejen. ❤️
Zabelle
God eftermiddag alla LK:are!
Skolkade från skolan idag och tog en långpromenad i solen istället 😃
Nu har jag ätit sen lunch och ska strax hoppa in i duschen och sen in till stan och möta min man. Vi firar 1-årig bröllopsdag idag, eller Pappersbröllop som det tydligen kallas! Blir först besök på Gröna Lund och sen mysig middag på en italiensk restaurang.
Ha en bra dag allihopa!
/Christina
Ledig måndag så jag började med min promenad, åkte sen ut till Lysekil o inmundigade en god sallad, gick runt Stångehuvud som är ett naturreservat med fantastiska klippor. Sen sms'ade en kompis o vi fikade en sväng, sen hem. Kollade om min lilla gräsrobot infunnit sig på butiken men nej.. 😭 så det var bara att kasta fram gräsklipparen o sätta igång. och nu e jag färdig. Solen bränner, myggen är jävliga redan och katten är lat.. med andra ord en nästan perfekt dag… 😎
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
#9 Vilken härlig bild.
/Maria
God eftermiddag!
Trevligt ni haft det och verkar få det
#9 Vackra Bohuslän. Men varför dröjer James 😡
#8 Skolka!😮 Fast det klart… pappersbröllop.. du är förlåten 😛
#3 Lyx med såna ägg
#2 Du har fullt upp som vanligt 😃
.. vet inte varför James dröjer.. det är väl många som vill ha en James i år… men surt att vänta alltså…. 😟
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
Hej på kvällen!
säger jag som varit härifrån ett tag igen. Alltid lika roligt att komma tillbaka in och läsa era trådar.
Hoppas Ni njuter av sommaren! 🌺
Gokvälls på er
Lite osynlig av mig, men känner att jag behöver vila från en del hämta ny kraft tillbaka,
Jag har jobbat kväll nu sitter jag här men ska lägga mig snart,
Ha en skön måndagskväll
#11 Tack, visste väl att pappersbröllop förlåter det mesta 😃
/Christina