Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettegna-upplevelser-egna-önskningar
Läst 703 ggr
Cristine
0

Nyheterna

Följer du dem varje dag?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Maria
0

Jepp, jag läser tidningar på nätet som GP, DN, SvD och även Expressen och Aftonbladet. De sista två får man väl läsa med en nypa salt.

Försöker att se Rapport varje dag också.

/Maria

Caroline L
0

Jag brukar kolla på nyheterna på kvällarna ibland. Läser även GP. Jag får väll uttnytja att jag får den tidningen gratis varje dag 🙂

Fridaaaa
0

Nej gör jag inte 😛

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

citytjejen
0

På vardagarna kollar jag alltid på Tv4 nyhetsmorgon på deras nyhetssändning kl 7. Sen går jag oftast in på nätet nån gång under dagen och kollar också.

/Christina

Mooniq
0

kollar nog nyheterna halv åtta varje dag.. expressen o aftonbladet - tas med en skottkärra salt….😂

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

zabelle
0

Läser tidningar, både papper ock på nätet. Lyssnar på radionyheter, hinner sällan se nyheter på tv.

Zabelle   

Anders 50
0

Inte så aktivt..har ju ortstidningen och hör på radion om jag är i närheten eller har hörselskydden med radio på mig. Och så brukar jag sitta vid TV.n och kolla datorn på morgonen ibland och där är det ju gott om nyhetssändningar. Men oftast så går de ju rakt genom huvudet utan att man minns vad som sagts.  😃

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

penke
2

jag brukar passa in frukosten med 4.ans lokalnyheter
 o till viss del följa radions , studior o eko
 lokalbladet är inte för "nyheter"..

jag var mer ..besatt tidigare, tyckte det var nödvändigt att följa
men, har du bläddrat i en .."50år gammal" tidning, ser du att det
är fortfarande "samma" nyheter, krig, uppror, svält, o kriser

penke

[VSK]
0

Absolut.

Zappar mellan ettan och fyran på morgonen. läser sen aftonbladet, expressen, dn och svd flera ggr dagligen (+ lokalblaskan).