Godmorgon 11 juni.
Godmorgon LK!
Solen skiner och jag med den! ☀️
Gör detsamma! 🙂
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Hej och god morgon på ER alla!!!
Solen skiner, avnjutit kaffet på balkongen och invigt de nya balkongmöblerna. Ljuvligt med morgonsol!!!!
Dags att jobba tre nätter nu. Förmiddagen ska jag tillbringa med en väninna, vi ska fika. Tänkte hinna med lite ärenden innan jag ska träffa henne.
Ha nu alla en skön tisdag!!!!
God Morgon på er.
Här skiner det med. ☀️':' ☀️.
Flisen Beundrar er som orkar jobba på natten..Heja Er'''👋.
Ja fin dag till er alla…
Lena.P är jag i verkliga livet.
Godmorgon!
Oj, jag försov mig idag! Så förvånad när jag vakande!
Nu äter jag frukost, sen dags att städa kattlåda och åka till jobbet! Har en del att göra 🙂
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon!
Underbar dag idag, varit uppe sen sju och tagit en lång promenad i solen nere vid vattnet. Är ledig från skolan idag, så blir lite fixande hemma och sen ska jag iväg och göra mitt livs första tatuering! 🙂
Ser mycket fram emot det! Efteråt ska jag ut och äta på en tjeckisk restaurang med min käre man, blir mysigt!
Ha en fin dag allihopa! ☀️
/Christina
Morron på er!
Solen skiner här med, och är runt 18 grader redan 😛
Redan hunnit utfodra alla djuren inne, plockat gräs till marsvinen & kaninerna som bor inne med. Hunnit hänga ut tvätt med, och slänga in en ny maskin tvätt plus en maskin disk 😃 Jag kan ibland! haha
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
morrn morrn. önskar er en fin dag.
Goförmidda!
#0 😎
#3 Har du varit ute och slarvat igårkväll? 🥳
#4 Vad blir det för motiv på tatueringen?
Zabelle
#7 Det blir min mans namn på insidan av handleden 🙂
/Christina
Solen sken ända tills jag kom hem från jobbet.. 🤔 Nu blev det mulet. grannen är duktig o klipper gräsmattan.. lurar på om jag ska härma eller gå en promenad.. gräs eller promenad.. hmmmm…
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
ha ha lilla gräsklipparen 😂
väntar nog ut min robot.. håller tummarna för att säljstället ringer i morgon o säger att James har landat… 🙂 så det blir promenad
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
Tack Chik! Att jobba natt är ett annat sätt att leva. Jobbat 8 år natt och hoppas i framtiden även få testa att jobba dag. Jobbat dag förr fast inte som sjuksköterska. Nu är det dags att sova för mig. Idag köpt blommor till balkongen, tobaksblommor och andra jag inte har en susning om. De tål värme i alla fall för på min balkong är det sol från morgon till sen eftermiddag. De hade då fina färger och matchar med grejerna på balkongen. :-)
God eftemiddag på Er 👋
Vad kul att alla strålar som solen idag!☀️
o duktiga är ni också.. Jag borde också fixa här hemma
överraska maken med att ha det städat.. kanske.🤔