God morgon 7 juni
Härligt väder igen, var lite orolig ett tag men molnen har skringrat sig så jag hoppas förståss på att de inte kommer tillbaka. igår blev det många timmar i trädgården, jag hade svårt att slita mig därifrån .
Önskar er en härlig dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
god morgon, här är lite mulet oxå men jag tror det klarar sig från regn. Morgonpromenaden gjord och idag såg jag ett rådjur som haltade utefter vägen.. jag gick långsamt och när den såg mig så skuttade den in i skogen. Hältan var inte svår men jag tycker synd om den i alla fall. Vackra djur. Kvigorna lite längre bort var pratglada så när jag passerade så råmade flera stycken av dem.. fåglarna kvittrar och det blev en härlig promenad, lagom varmt med 13 + och moln/solsken. 😃☀️
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
Godmorgon!
Solen skiner och korna betar härutanför.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon!
Helg och sommarlov, kan det bli bättre? 😃 Blir dock ingen ledigt sommarlov, men paus från skolan, vilket behövs, ladda batterierna 😃
Idag blir det veckohandling plus ev titt i lite affärer 🙂 (sambon ska in på biltema haha)
Färgade håret igår, till rödbrunt! Men blev nog mer rött haha
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Sådär! Frukosten är i magen så nu ska jag till jobbet på förmiddagen.
Sen ska jag upp på stan och se på studenter och sen framåt kvällen ut till min bror och gratulera hans sambos dotter som tar studenten idag.
önskar er en fin dag!
#4 Fin färg!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God dagens från ett Soligt Halland.
Lena.P är jag i verkliga livet.

God middag.
🌺GRATTIS I EFTERSKOTT ANDERS🌺
Varmt och soligt, men jag svalkar mig i tvättstugan😃
Önskar er alla en härlig fortsättning på dagen☀️
God eftermiddag! Trött efter nattjobb, försöker vakna till nu. Underbart väder! Hoppas kaffet verkar snart! Ikväll ska jag på personal fest men det blir tidigt hem för mig, ska till ikea med en väninna i morgon. Hoppas ni alla har en härlig dag! Grattis i efterskott Anders!
Hej vänner!
# 0 Vilken vacker bild!
# 1 Du har aldrig snälla smeknamn på små hundar! 😉
# 2 Vilken fin promenad!
# 3 Har Du kossor inpå husknuten ?
# 4 Jättefin i håret, Frida!
# 6 Fint att solen lyser på Dej!
# 7 ..på Dej med!
# 8 Ha det bra på festen..och på IKEA!
Önskar ALLA en fin fredagkväll!
Gokväll!
#7 Tack Toyan och flisan! 🙂
#9 Men de är ju det? 😃
I morgon kommer bondmoran eller nån av drängarna och slår av gräset här, så ikväll har jag varit ute och satt upp störar med en papperssäck på på åkrarna för att få rågeten att flytta på kiden som de gärna placerar i gräset.
Det har fungerat i många år…inga kid har hamnat i slåttermaskinen här.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!