Nackad!
Han satt så fint och väntade på att jag skulle knäppa, han såg så go ut.
Jag kan inte fatta att jag inte fick med huvudet!
Har det hänt dej?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Om, tusen o åter tusen gånger.. man tror att man har årets bild - och tjoff - borta.. 😕.. desto gladare blir man när man väl lyckas 🙂
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
Jag har förundrats över att andra har kunnat kapa en kroppsdel och nu har jag själv gjort det.
Ja det där är klassikern här hemma.. djuren gör nåt oväntat och bilden blir en katastrof. Men ibland är det tvärtom och man tror att bilden är riktigt dålig, men egentligen är den riktigt bra :) har många exempel på båda alternativen.
ja, ibland blir man positivt överraskad när man tittar igenom bilderna på datorn. och även om man är missnöjd med bilden så blir den oftast riktigt bra när man beskär.
Jag "jobbar" aldrig mina bilder, behöver lära mig mer men har inte rätta orken just nu.. blombilder blir bra när man beskär dem och jag gillar närbilder på själva blomman.
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
OM!! 😃 En djurbild av 50 kanske blir som man vill. Och bilden tas ju inte när det säger "klick"…i alla fall inte med min mobil! 😡
Sen skulle det ju va kul med en "riktig" kamera, med zoom, så de vilda djuren inte bara blir en grå prick långt borta. Men vem har tålamod att lära sig en sådan kamera? 😉
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#5 Heeeeeeeeeeehe, jag tror din var värre än min
Joodå! Men numera tar jag ofta bort dem. Ska se om jag kan hitta en Charlie med bara näsan på kortet
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#7 Det är det som är så synd, sedan vi skippat pappersfotona så kastar vi direkt de som inte är perfekta
Jag tycker att fotot blev kul och gulligt