Godmorgon,sommarens andra dag, söndag
Godmorgon på er!
Vi har haft årets ölkväll med grannarna!! Jättetrevligt! Men nu snart är det sovdags. Imorgon blir det sovmorgon och sen ska jag gräva ner plantor som jag köpte idag.
Ha det så trevligt med morgonens godmorgontråd! 😃
Jag önskar er en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon säger jag också såhär på natten. Jag har sovigt mina timmar och ska strax iväg och jobba. Sedan ska vi flytta min häst till betet. Vi får väll se hur det ska gå och lasta henne då… sist var det ett riktigt ståhej.
Hoppas ni får en fin dag! Och hoppas att solen tittar fram efter denna dagen med ösregn, blixt och åska.
God morgon på er alla!
Småmulet här och lite rått i luften, hoppas att det regnar lite så jag slipper vattna i trädgårdens alla rabatter.
Ha en trevlig dag
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Morgon!
Hade hoppats på åska inatt men hörde inget i alla fall 😕
Vill så gärna ha åska nu, inte hört den en enda gång iår här hemma suck 😕
Idag blir det lite plugg&städdag tror jag. Finns inte mycket mer att göra en söndag. Helgen har sprungit förbi igen.
#2 Vacker bild! 🌺
#1 Vet hur det kan vara med hästar som inte vill in i transport, vi hade problem med min medryttarhäst jag hade, ibland.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
God morgon!
Idag ska jag försöka träffa farmor innan jag rör mig hemåt. Hon ville så gärna höra om resan (egentligen skulle hon ha följt med, men hennes cellgiftsbehandling har gjort henne så dålig). Sen ska jag bara åka hem. Och sen tänker jag inte röra mig en meter till.
På tal om åska, så ser det ut såhär när himlen öppnar sig över Colosseum. Det var ju en upplevelse att sitta i valven där inne och känna åskan det också.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

God morgon☀️
Tack för fina bilder🙂
Solen lyser med sin frånvaro, än så länge, hoppas hon tittar fram senare.
Ha en riktigt fin dag med allt ni fyller den med🌺
Måårning här med.. grått ute men ändå skönt väder. Morgonpromenaden gjord och nu sitter jag på jobbet.. I em blir det tårta hos brorsan..söndag är en bra fylla-år-dag! ☀️
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
Sådär! Snart är frukosten i magen, så hungrig jag var! Här är det mulet idag. Igår köpte jag en massa plantor till trädgården och nu ska jag snart ut och gräva ner dem i planteringen och i krukor.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God kväll/natt!
Idag fick maken välja utflyktsmål., det blev en lång promenad runt Gärdet och Djurgården. Många som flög med drakar, höll dock på att få en i huvudet 🤔
Sen sitta och äta vid vattnet och se båtar av alla slag. Härlig dag.
På helger och kvällar är det helt okej att ta bilen och besöka huvudstaden.🙂
Tror inte att jag såg Hans 😎