Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettkärlek-och-relationer
Läst 549 ggr
[Sisa]
1

MorsDag

På söndag är det MorsDag!

Uppvaktar Du Mamma då, blir Du kanske uppvaktad själv ?    🌺

Cristine
1

Mamma är på andra sidan men vi brukar plocka lite blommor och tända ett ljus. Ingen av barnen är hemma! Det blir nog ett samtal på mobilen.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Fridaaaa
1

Jag vet inte om jag ska ner på morsdag eller inte, får se.
Brukar grilla hos mina morföräldrar. Vet inte vad jag ska ge mamma än hehe hon vill ha blommor eller "snälla barn" (standard haha), men det blir det icke 😉 (snälla barn har hon året om hihi)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[GunillaF]
1

Jag uppvaktar mamma, men det blir i morgon Lördag.

På Söndag hoppas jag att de av mina barn m familjer som bor nära kan komma hem en stund så jag får bjuda dem på fika 🙂

Afturelding
1

Jag kommer köpa med mig något till min mamma på måndag när jag åker ner :) Vad det blir vet jag inte än, men vi ska ner på stan imorgon.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Maria
1

Sonen kommer hit och ska laga middag på söndag🙂

/Maria

flisan708
1

Mors dag har min familj alltid firat. Tycker det ska göras för det är den viktigaste kvinnan som finns i ett barns liv. Även om mamma varit död sen 2009 så uppmärksammar jag det, hon ska få rosa rosor på lunden. Kanske även en bit princessbakelse som hon älskade. En sån dag som mors dag saknar jag henne ännu mera. Ni som har en mamma i livet, fira henne och visa henne kärlek.

Anders 50
2

Mamma vill alltid ha en bukett liljekonvaljer i en vas på graven på kyrkogården på Mors dag, men i år är de inte utslagna än så hon väntar gärna.

Det var hennes älsklingsblommor.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

JereMina
0

Jag brukar inte uppvakta mer än med ett samtal eller sms och min äldre son brukar höra av sig till mig men aldrig den yngre. Liljekonvaljer på graven det lät fint till din mamma Anders 🌺

aggeelin
0

Jag brukar bjuda på tårta men har sällan blivit uppvaktad. Förra året fick jag för första gången en blomma av ena sonen!!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Portie
0

Mamma får en kruka med rosa rosor imorgon, förhoppningsvis blir hon glad för det 😛

penke
0

jag var på besök med
*vågen*, en triss, en liten ..gul blomma o en spontan haiku

andra år har jag bjudit på mat (så hon slipper laga) :- )

penke

Maria
0

Sonen har varit här och lagat en underbar Chili. Den puttrade i nästan 5 timmar och smakade ljuvligt.

/Maria

Jessicahagstrom94
0

Nä, hon fick en bukett rosor. Tycker det räcker.

Portie
0

Jag vann en tårta till mamma! Så när hon kom hem stod det en tårta från Almondy på trappan. Så rosor och citronmoussetårta fick hon 😃

Anders 50
0

#14  🙂

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

chik
0

Mor o Gudmor är på andra sidan..

O Mina små barn de kommer till oss..

Så då är det Mors dag.Mycket o göra o stå i😃

Lena.P är jag i verkliga livet.