Godmorgon, 22 maj
Godmorgon på er!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Idag regnar det här - ganska ordentligt. Igår var jag ute och planterade lite så det är bra med regn för min planetering. Ja, det klart, det måste torka upp någon gång förstås men just nu är behövs det lite regn. Jag har letat fram regnbyxor och snart bär det iväg till jobbet.
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon! Har en soft å skön morgon! Dricker mitt morgon kaffe och njuter. Ska snart ge mig ut på ärenden. Två nätter framför mig att jobba. Lär bli fullt ös som vanligt! Tror jag ska ta med mig stegräknaren i natt. Gjorde en test för något år sen, ska bli kul att se om det ändrats sen senast. Då var en normal natt på 7000 steg, 13000 å mer de rushiga nätterna. Ha nu alla en bra dag!
Godförmiddag!
Lite mulet idag, vi behöver mer regn för jag har sått gödning i gräsmattan 😃
Efter jobb är det årsmöte i vår bostadsrättsförening. Det brukar bjudas på smarriga landgångar efter mötet, det är uppskattat.
Ha en bra dag allihop!
Zabelle

God middag.
Har regnat hela fm, 15 grader. Blir en lugn dag.
Ha det gott med allt ni hittar på☀️
God eftermiddag
Undrar när solen ska komma igen, För mitt gräs växer så de knakar. De behöver klippas. Men de går inte klippa när det är så vått ute,
Jag är ledig nu och jobbar inte förrän på fredag, Skönt
Ha en skön onsdag
Hej på kvällen!
Regnar här idag också. Hemma efter jobb och nu ska här ätas spagetti och köttfärssås. Hoppas Ni haft en bra dag och
Kramelikram! 🌺
Gokväll!
Jag har haft flyt nu på eftermiddagen! 🙂 Gräsmattorna torkade upp så att det gick att klippa. Hann precis klart med allt innan det kom en rejäl skur kl 20.
Så nu firas det med ett par öl! 😉
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Så skönt anders Här i malmö småregnar det hela tiden,,Så jag får vänta med att klippa