Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettresor-och-kulturer
Läst 599 ggr
[Sisa]
0

Weekend

är det nu igen!

Vart åker Du, om Du åker på en weekendresa ?     🙂

Afturelding
0

Rom, uppenbarligen. Jag och min mamma åker den 29e, och kommer hem den 1a.

Men i vanliga fall åker jag helst ner till sörmland där min familj bor, eller hälsingland och hälsar på sambons familj.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Maria
0

Numera så kan man ju dra iväg ganska långt över en weekend.

Annars så har det mest blivit Danmark eftersom det är så lätt att åka till från Göteborg.

/Maria

Fridaaaa
0

Åker inte på weekend, aldrig gjort 😛

Inte råd, plus att jag har djuren med så 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Mickis1994
0

Paris eller London. Men efter en klassresa har jag fått upp ögonen för Berlin, dit vill jag igen snart!🙂 Sedan är Venedig alltid trevligt.

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

Caroline L
0

En weekend åker jag aldrig på. Åker jag utomlands så stannar jag där länge, minst 1 månad 🙂

Sist åkte jag hem till mitt Kroatien. Det var tänkt att vi skulle ta båten över till Italien men det blev inte så. Hoppas det händer nästa gång då. Vi åkte istället på sightseeing runt om Kroatien. Riktigt härlig speciellt när vi bodde nere vid havet ett tag! 😃Kul att se hem-trakterna också och hur fint landet byggt upp sig efter kriget.

Men om jag skulle åka på en weekend skulle det nog bli London eller Paris. Sevärdheterna och shoppingen. New York kanske?

citytjejen
1

För oss blir det Prag någon gång i sommar. Och med följer min mans dotter med kompis, de har fått denna resa i studentpresent av oss. Ser mycket fram emot den resan!

/Christina

[Sisa]
0

Verkar som att Italien är ett bra weekendresa-mål! Och visst är Venedig vackert, men dyrt..räcker med en weekend, så har det gått massor av pengar!

# 6  Prag..skulle jag också vilja åka till. Våren i Prag ska ju vara så vacker.    Trevlig resa!     🙂

zabelle
1

Vi åker ibland en snabb tur till Spanien och hälsar på grabben och hans familj :) Då åker vi torsdag kväll och kommer hem på söndagen.

Zabelle