Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettövrigt
Läst 2146 ggr
flisan708
1

Frisyr

Hur ofta byter ni frisyr?

Jag var till frissan i veckan och bytte till hälften frisyr. Det rök en del hår där bak i nacken och jag är supernöjd. Framåt ser det ut som vanligt men annorlunda där bak. Har nog tänkt på det i tre månader men varit för feg.

Maria
0

Jag är en sådan där trist typ som haft långt hår och lugg mer eller mindre hela mitt liv.

En kort period var jag snaggad men trivdes aldrig.

Klippte mig ganska kort efter strålningen då hälften av håret försvann men nu kan jag sätta upp det igen.🙂

/Maria

Fridaaaa
0

Inte ofta.
Kostar för mycket hos frisörer idag plus att jag är så feg när det kommer till att byta frisyr haha

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Afturelding
0

Väldigt ofta, men jag klipper mig nästan aldrig. Varierar mellan rakt, vågigt och lockigt, uppsatt i olika modeller, olika sorters flätor osv. Mitt hår är ganska långt och väldigt medgöreligt :)

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Mooniq
0

jag har ett stressyndrom i kroppen som gör att jag med jämna mellanrum är väldigt tunnhårig.. ett aber när man är tjej.. jag skulle vilja färga håret men vågar inte, rädd för att stressa det än mer.. så jag väntar på att det ska vända.. och när det gör det- då ska jag nog lura på att klippa det kort - det var många, många år sen sist.. 🙂

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Åsa S
0

Kommer inte ens ihåg när jag var hos en frisör sist,  jag klipper mig själv är ju bara att kapa luggen + klippa bort en bit på flätan ibland ska nog göra det snart igen, för jag sätter mig ibland på flätan. +Jag har kokat samma hårfärg de senaste 15åren men jag brukar få många komplimanger för den.

Jessicahagstrom94
0

Aldrig. :) hade mittbena som liten men bytte någon gång i mellanstadiet till snedbena, sen dess har jag sett ut så. :) har haft ljusa slingor i också men har gått tillbaka till min originalfärg, vill dock ha ljusbrunt och inte mörkbrunt.

stina63
0

Jag har kort hår så de är inte så mycket frisyrer man kan fixa,..

Anders 50
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Haft samma läääääänge!  Men funderar på 10mm stubb?

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

zabelle
0

#5 Kokat hårfärg? Nu blev jag nyfiken. Vill du berätta mer?

Zabelle   

Caroline L
0

Just nu är mitt hår midjelångt med uppklippta toppar. Jag har aldrig vågat göra något "stort" med mitt hår men tror å andra sidan inte att jag vill göra det heller. Jag trivs så otroligt bra med min frisyr, varför byta?

Jag går dock till frisören rätt ofta för att toppa och fixa till det, göra inpackningar m.m

Jag har naturligt väldigt mörkbrunt hår som nästan ser svart ut men samtidigt i solljus osv syns det att håret är brunt. Så för ett tag sedan gick jag till frisören och färgade håret svart och det är en ganska vågad grej. Men ångrar det verkligen inte, svart är den hårfärg som passar mig bäst. 🙂

[Sisa]
0

Har också hållt på att byta en period och haft väldigt kort i nacken. Tråkigt bara att det växer ut så fort och frisyren försvinner.

Nu får det växa ett tag..så länge jag står ut i allafall!     🙂