Grattis Mooniq!
đșđșđșHa en fin födelsedag! đș
âïžTack sĂ„ mycket đ
SĂ„ idag har jag dĂ„ gjort min promenad med stavarna - ca 7 km, stĂ€dat huset och hĂ€mtat tĂ„rta o kakor.. jag kör lchf sĂ„ jag tittar pĂ„ nĂ€r kakorna gĂ„r Ă„t.. smörgĂ„stĂ„rtan kommer jag att nalla pĂ„ - för den Ă€r suverĂ€nt god. HĂ€r i omrĂ„det dĂ€r jag bor finns ett litet cafe som man kan göra bestĂ€llningar hos.. och dom Ă€r superduktiga. Nu e snart tvĂ€tten o disken klar.. jag har hunnit med en kaffe pĂ„ utsidan, katten ligger utpilld pĂ„ trappan . LIVET ĂR HĂRLIGT för idag Ă€r det Ă„rets första varma vĂ„rdag
Ălta inte problem - skapa lösningar!! đ€đ
Grattis đ„łđ
Tack Sockertopp -men det var roligare att fylla Ă„r förr⊠đ Speciellt nĂ€r jag fyllde 18 - dĂ„ hĂ€ngde jag och min styvmamma (vĂ€rldens bĂ€sta) pĂ„ dörren till systembolaget -jag var sÄÄÄ stolt -och det bĂ€sta av allt var att jag fick visa leg och gubben bakom disken bara skrattade
De sista 10 Ă„ren sĂ„ tycker jag inte lĂ€ngre att det Ă€r kul. Fikastunderna med nĂ€ra o kĂ€ra Ă€r alltid roliga och trevliga.. men att fylla Ă„r.. mja.. jag skulle nog kunna stryka detâŠ
Men nu e jag hela 47 - vete gudarna hur det gick till..
jag e ju fortfarande 17 o rebell och Ă€lskar hĂ„rdrock.. đ€
#3 Haha, Ă„ren gĂ„r nog snabbt. Men hoppas att rebellen aldrig ger sig av.Och jag hoppas ni fĂ„r en trevlig fikastund och att det blir/Ă€r fint vĂ€der đâïž
Japp - en sĂ„n ska jag ha om 15 Ă„r, med taggtrĂ„d och brandtuta ( sĂ„n man har pĂ„ ishockeymatcher). Tegelsten i handvĂ€skan och sen ska jag i sakta mak gĂ„ pĂ„ vĂ€rsta reanâŠđ
Jag o mina kompisar brukar skĂ€mta om att pĂ„ fina stĂ€llet i usa har man vaktmĂ€stare som kör undan bilen - om 20 Ă„r blir det till att parkera rullatorn⊠sjuk humor som blir tecknad film i huvudet.. Man har inte roligare Ă€n vad man gör sigâŠtyp ..đ
Hahaha đ
Ha en alldeles perfekt dag nu đ€â€ïž
Stort Grattis Mooniq! đș
Zabelle
Tack Zabelle âïž
Stort grattis pÄ din dag!
Grattisđ
/Maria
Tack flisan708 och bumbleboo
Solen skiner fortfarande och vi har suttit o fikat pĂ„ altanen hela eftermiddagen âïž
peter54
Ă h sĂ„ finaâŠidag har det varit en suverĂ€n dag i min del av vĂ€rlden. vi har suttit ute Ă€nda tills nu o solskenet. inte ett moln pĂ„ himlen. funderar pĂ„ att gĂ„ en promenad bara för att det Ă€r sĂ„ himla fint vĂ€der.. âïž
Grattis. đș
tack snigelpiga âïžđ
Stort Grattis Mooniq!
Cris sajtvÀrd pÄ Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför stÄr mina fötter pÄ jorden nÀr resten av min kropp Àr ute i rymden.
Cristine -vilken vacker bild!!
âïžđ⊠sĂ„ vem Ă€r nĂ€st till att fylla Ă„râŠ..??
Grattis Mooniqđ
stina63- tackar âïž đ
Tack aggeelin -
jĂ€ttefin Klematis.. Jag har 4 olika sorter, dock inte en sĂ„n hĂ€r. Hade en liáž±nande för nĂ„gra Ă„r sen men den överlevde inte vintern.. Jag har alpklematis, och de brukar blomma redan i april, de har bara börjat knoppa sig nuâŠsĂ„ det Ă€r sent i Ă„r âïž
Hipp hurra pĂ„ din dag..Ett stort Grattis sĂ„ hĂ€r en dag efterâŠ
SĂ„ hoppas jag att bilden syns..
Lena.P Àr jag i verkliga livet.
chik - tusen tack - jĂ€ttegullig bild đ
Kanske bÀst att gratta dig i den hÀr trÄden ocksÄ, Àven om det Àr dan efter dan!
Grattis! đș
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
890-3 tack sĂ„ mycket đâïž

#3. Man blir dÄ aldrig för gammal för hÄrdrock!
#27 - helt sant!!! jag till o med utvecklas đ
Stort grattis i efterskott.
VSK - tack! đ
#27âŠ#28 DĂ„ Ă€r det nĂ„t fel pĂ„ mig! đ (ett till dĂ„âŠđ)
NĂ€r brorsan har fest och glasen har hĂ„l i botten sĂ„ spelar vi gammal hĂ„rdrock och sjunger direktöversĂ€ttning till svenska. helt otroligt sjukt roligt.. inte grammatiskt riktigt utan ord för ord.. accept och judas leder ligan av korkade texter.. lever efter midnatt, bollarna mot vĂ€ggen, londons lĂ€derpojkar mm âŠ
HĂ€pp đ
#32 OkâŠđpĂ„ en sĂ„dan fest sĂ„ Ă€r jag med! Finns dĂ€r öl-glas med hĂ„l i botten ocksĂ„?

#32. LÄter ju som vÀrldens bÀsta fester!

#32. Prova Turbonegro ocksÄ. "Ge mig dödspunk bebis, Ä jag gillert" (tÀnk vÀrmlÀndsk dialekt).
bebis - spÀdbarn menar du vÀl..
đ
det Ă€r vĂ€rldens bĂ€sta fester.. đ.. men det e bara att kopiera konceptet. nu spelar ju brorsan gitarr och för nĂ„t Ă„r sen sĂ„ hade han Ă€ven trummor.. (stackars grannar)âŠ.
Grattis nÄgra dagar i efterskott! 
GunillaF - tackar âïžđ