Ska börja samla ihop pengar till en ponny! mina föräldrar betalar ponnyn men jag måste betala månadskostnaden själv så är väl lika bra att börja jobba redan nu.. 😃
Jag har som vanligt en hel del projekt, både såna som ska färdigställas och andra som är planerade, men just nu är jag ganska handikappad.
Båda pekfingrarna är rätt illa skadade och jag har förb…t ont i dem. Skriker högt bara jag kommer åt något med pekfingrarna.
Därför går det lite trögt med verksamheterna för tillfället 🙂
# 2 Vad har Du gjort!!!!!! 😮
#3 Slagit mig under vedarbetet så att båda pekfingrarna är illa skadade och pga 45 år med diabetes, går läkningen mycket sakta.
Jag har inte kunnat sova ordentligt sedan före påsk, utan måste ta värkmedicin varje kväll för att klara natten.
Om två veckor ska mina händer röntgas för att utröna om jag har förkalkningar i fingrarnas kapillärer. Om det är så kommer jag att få en ny intravenös behandling som kan stävja och eventuellt till och med vända symtomen så att läkningen kan gå snabbare.
Jag har som vanligt en hel lista med sommar projekt. Jag ska anlägga en bärträdgård, måla altanen, klyva ved, bygga en blomsterställning, måla om utemöblerna, ändra om i örtagården, bygga hönshus ja listan kan göras lång. Men jag gör det jag hinner och prioriterar det som måste göras. Resten sätts upp på listan till nästa sommar.
Det gör ont i mej när jag hör dej berätta Peter!
Här kommer en trädgårdsfantast som ska plantera rosor buskar och blommor även om jag måste göra det krypande.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#6 Ja smärta är jobbigt och värst är att det nästan är omöjligt att inte nudda eller komma emot något med pekfingrarna. Då gör det så ont att tårvätskan bara sprutar ur ögonvrårna.
Vi ska prova att flytta ett litet hus som ska bli en bastu bland annat.
Aj då Peter. Fingrar som är så känsliga och gör så ont😕
Vi har planer på att göra om husets fasad. Det går lätt då vi bara har fasad på en sida😉
/Maria
Krya på dig, Peter.
Jag har inget speciellt inplanerat. Håller på att "landa" efter en mycket turbulent period och tar dagen som den kommer, liksom. Och på något underligt sätt fylls de av bara härligheter.
Lycka till allihop med era härliga projekt. Det är också härligheter.
Massor! Bor man på landet i ett gammalt hus och fem andra byggnader, stor trädgård och värmer huset med ved…då finns det alltid projekt! 🙂
Kul att ha många projekt på gång…då blir det aldrig tråkigt, och slår man sig på tummen så finns det alltid nåt annat att göra medan svullnaden går ner. 😉
Och som LinaLj skriver så kommer det ju en ny sommar….😃
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Lider med dej, Peter! Så jobbigt med värk..och så jobbigt att inte kunna använda fingrarna som man vill! 😢