Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettövrigt
Läst 374 ggr
[Sisa]
0

Längtan

..efter att få bada ute!    Har Du det ?     🙂

Anders 50
1

Inte det minsta! 😉

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Karmatarerskanise
1

Det kan jag inte påstå ;)

Fridaaaa
0

Nja är ingen badmänniska 😉 Solar hellre, det längtar jag efter 😛

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Karmatarerskanise
0

Uh, sola har jag aldrig förstått mig på. :P

Minns när jag var på semester, då frågade en läkare mig om jag var sjuk, jag var så blek ;)

Fridaaaa
1

#4 Avslappnade 🙂 Ligga och läsa en bok, sitta vid datorn/telefonen eller liknande i solan, är skönt 🙂

[Sisa]
0

Sola vågar man inte numera!  Tänk så många människor som hittar konstiga märken på kroppen!

Karmatarerskanise
0

#5 Ja, kan tänka mig det om man gillar värme. Själv gillar jag inte värme vidare mycket 😃 Dessutom får jag solexem om jag inte använde solskydds faktor 40-50.

Fridaaaa
1

#7 Ja för varmt gillar inte jag heller hehe helst ska det fläkta lite skönt 😉

[peter54]
1

Aldrig, det blir sällan varmt nog i svenska vatten för att jag ska vara sugen på att bada, men det händer ibland att jag råkar bada utan att det var planerat 😉

Karmatarerskanise
0

#9 Ha ha 😃

Toyan
1

Det gör jag inte, inte tillräckligtvarmt🥶

Toyan
0

Det gör jag inte, inte tillräckligtvarmt🥶

Maria
0

Jag älskar att bada MEN det måste vara över 20 grader i vattnet och hur ofta händer det?

Är vi utomlands så är det underbart att snorkla omkring i härligt vatten och titta på fiskar, koraller och annat djurliv. Jag kan simma hur länge som helst känns det som OM jag inte fryser förstås.

Har ibland använt våtdräkt.

/Maria

words-of-inspiration
0

Till det finns ingen längtan. Så förorenat som haven eller våra sjöar är idag. Men visst längtar jag efter att få njuta av solen (man får sola under ansvar) för däri finns massor livsenergi och av vitaminer som vi behöver få i oss inför nästa mörka årstid.