Godmorgon, söndag den 21 april
Godmorgon på er!
Nu ska jag gå och lägga mig! Det ska bl skönt att få sova! Igår var vi på fest hos grannen och firade sambon som fyllde år igår. Idag har jag börjat att städa i garderoben och sen har jag fixat tårta. Vi har firat sambon, jag och de vuxna barnen och ikväll har vi ätit gott. Nu har vi slappat en stund framför tvn.
Imorgon ska jag fortsätta lite med garderoberna. Här behöver städas.
Jag önskar er en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Gomorron!
Som tur är så har jag inga garderober att städa för det blir snarare ett samlingsförråd än ett förvaringsdito
Min morgon började med att jag satte mej på glasögonen så jag har fått leta fram ett par som jag ser dåligt i. Väldigt klokt av mig att lägga dem i stolen.
Den fortsatte med att jag hade i bryggkaffe i stället för snabbkaffe i muggen….jag spottar än!
Jag hoppas din dag blir bättre än min!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God dagens agge o cristine o ni alla här i burken.
En hälsning från ett soligt Älvsered..
Lena.P är jag i verkliga livet.
God förmiddag.
Jag läser på nätet att man hittat ytterligare en katt dödad där jag bor.
Jag fattar inte att man vågar släppa ut sina katter. Det var en katt utanför vår ytterdörr igår. Visserligen med halsband och pingla men ändå.
/Maria
Godmorgon! Här är solsken men lite blåsigt. Jag har lite innejobb på agendan, hoppas på att hinna ut en stund. Jag har så stökigt i min garderob och badrummet är dammigt och stökigt. Jag har ringt hit stora sonen som hjälp att avhjälpa det eviga stoppet i avloppet (ett nytt försök) så då ska jag snygga till där innan han kommer.
#4 att de törs släppa ut sina katter! Det är vad jag förstår en klar risk att göra det

God förmiddag får man väl säga så här dags.
Städa garderober ja, behöver jag med agge.
Vilken otur Cristine, glasögon är ju inte precis billigt.
Hoppas du fått en god kopp kaffe nu och att resten av dagen blir bättre
Hej chik..sol här med👋
Lycka till med pluggandet Frida. Full fart på fina vovven🙂
Ha en fin dag allihopa🌺
#6 städa garderober är inte så skoj men nödvändigt när det blir rörigt. Jag har en förmåga att röra till där
#4 Hemskt.
Men mycket beror på hur man bor med och katterna.
Min hankatt t.ex skulle aldrig trivas med bara sele och rastgård t.ex Plus att vi bor på landet, han är bra musjägare och behövs i regel katter här ute.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#8 Håller med dig. Det beror helt hur man bor tycker jag.
Vi var nyss och handlade med bilen och på parkeringen såg vi två lösa katter. Här är mycket små trädgårdar men även en massa trafik och stora parkeringsplatser och bussar som kör så jag fattar inte hur de vågar…
Vår gamle katt var utekatt på helger och lov i vår sommarstuga som låg ensligt på landet.
/Maria
God eftermiddag
Många som är ute idag. Gott om cyklister på vägarna.
Nu skall jag ta en fika på balkongen och njuta..
Hare bra!😃
Hej på söndagen!
Här är nästan sommarvärme idag..+ 15 grader! ☀️
Hoppas Ni haft en fin dag och att kvällen blir ännu bättre!
Godkväll!
Har haft fullt upp sen i går eftermiddag så jag har inte hunnit hit förrän nu!
Men allt är väl! 🙂
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!