Det är fredag!
Hur har veckan varit ?
Hänt nåt kul ?
Era planer för ikväll ?
Andra planer för helgen ?
TREVLIG HELG! 🌺
Hur har veckan varit? Stressig. Mycket i skolan men ändå hyfsat bra.
Hänt nåt kul? Kunnat fota mycket. Varit bra väder vissa dagar :)
Era planer för ikväll? Äta god middag och mysa med sambon och mest ta det lugnt
Andra planer för helgen? Nepp inga planer. Vilket är skönt
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Fråga 1 Veckan hittills är helt ok, jobbar långvecka. Fyra nätter kvar sen ledig ett par dagar. Fråga 2 Anmälde mig till kursen i lappteknik i sommar, längtar redan. Fråga 3 Jobba är planen för kvällen/natten. Dax att vända dygn. Fråga 4 Andra planer, jobba och kanske sy lite. Idag har jag sytt ett sovlinne. Sugen på att göra ett till fast lite längre och gärna i rosa. Detta blev blått. Ha nu alla en skön helg!
Hur har veckan varit ? Den har varit väldigt lugn utöver hur veckorna brukar se ut. Jag har tagit mig tid att vila mycket och spenderat mycket tid med hästen där utvecklingen börjar gå framåt. :)
Hänt nåt kul ? Vädret i början av veckan var väldigt härlig men nu de senaste har det ösregnat och varit dåligt väder. Men igår såg jag för första gången en lokatt på vägen hem från stallet. Jag var där väldigt sent och gick hem i mörkret. Det var häftigt att se en faktist.
Era planer för ikväll ? Ikväll ska jag sova tidigt eftersom jag kommer ha en fullspäckad helg.
Andra planer för helgen ? På lördag ska jag gå upp tidigt och tvätta, sedan springa förbi hästen trots att hon har vilodag idag, sedan ska jag hänga med min kompis när hon ska provrida en häst för första gången. Spännande! På söndag firar jag och pojkvännen våran 4 månaders dag. Sen kommer jag väll ha spirrande Fjärilar i magen hela söndagen eftersom jag fyller år på måndag. ;)
Hur har veckan varit ?
Ganska lugn men nu börjar sommargäster komma.
Hänt nåt kul ?
Snarare tvärtom..orolig för en vän!
Era planer för ikväll ?
Inga särskilda.
Andra planer för helgen.
Kanske ta mej ut i trädgården.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Hur har veckan varit ? Bra. Sonen har fyllt 29 år och jag blir lika förvånad varje gång jag tänker på det.
Hänt nåt kul ? Sonens födelsedag
Era planer för ikväll ? Inga särskilda. Någon deckare kanske.
Andra planer för helgen ? Hoppas på lite sol så att jag kan börja röja i trädgården. Jag går INTE ut om det är för kallt😉
/Maria