Drömmar om framtiden
Vilka hade /har du?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Yrkesmässigt så ville jag bli arkeolog. Helst någon kvinnlig variant av Indiana Jones😃
Annars har mina drömmar varit mer jordnära som hitta mitt livs kärlek, få barn och leva lyckligt och det känns som att realistiska drömmar har en förmåga att uppfyllas.
/Maria
Så härligt att höra!🙂
Jag vill bli djurfotograf och så vill jag äga ett akvarium på MINST 720 liter och så vill jag ha en leopardgecko.. Och jag vill bo i ett hus med en sambo och en lagom stor gård med ett litet uthus :) och i huset/uthuset ska det finnas en fotostudio. :)
Det verkar vara logiska drömmar Jessica🙂och djurfotograf är ett intressant yrke om man tar sig dit vill säga, men är man målmedveten går det nog. Släpp dem inte
Det verkar vara logiska drömmar Jessica🙂och djurfotograf är ett intressant yrke om man tar sig dit vill säga, men är man målmedveten går det nog. Släpp dem inte
När jag var liten så jag att när jag blir 18 så ska jag flytta hemifrån och någon gång plugga på högskolan. Flytta gjorde jag vid 18, 5 år, högskolan kom några år senare. Sen sa jag även att jag skulle jobba som expedit på affär- det har aldrig hänt.
Du siade rätt så bra iaf🙂
#6 Jag tror du kan klara dig bra utan att jobba som expedit😉
/Maria
Har inte haft några direkta drömmar…
jag funderar fortfarande på vad jag vill ha och göra.
En del av mig vill bo typ compact living/kolonistuga
men med tanke på att jag har en make som tycker
att vi bor för smått redan nu (45kvm) 🤔
så får jag fundera ut någon annan dröm istället
Jag drömmer om ett litet sött hus och massa hundar :). Och har nyss startat igång med lydnad och ska börja med agility så drömmen är ju att det ska gå himla bra för mig och hunden i dom grenarna!
yrke varierade mkt vad jag drömde om men det skulle vara estetiskt och/eller interlektuellt tex arkeolog, marinbiolog, frisör, sångerska (gärna blandat med teater typ musikaler) m.m.
det jag "visste" var att jag skulle bo i en stor stad (så att jag skulle slippa ta körkort), i en lägenhet, vara singel och absolut inte ha barn.
Nu bor jag på en ensamgård i södra Lappland (dvs inga storstäder i sikte), med min man, försöker ta Körkort och vi försöker skaffa barn och mina drömmar har med att få det att funka bra på gården, få barn, ha fler djur och kunna arbeta trots smärtsjukdomen på gården såå ganska långt från mina mål men det är bättre mål nu 😊
edit: och det mindre troliga att starta tebutik.
l'm back