Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 1021 ggr
JereMina
0

Net1...missnöjd nu

Jag kan inte vara så aktiv som jag vill för vårat internet Net1 är så dåligt och igår stod det still. Under dagen så var det helt borta och vi ringde men tror ni det blev bättre. Vi förvarnade dem för ett år sedan om att det skulle komma ca 200 arbetare som ska jobba med vindkraftsbyggen. Dem skulle sätta upp en transponder sedan lovade dem en mast och vi väntar fortfarande. Telias internet är ännu sämre så jag vet inte vad vi ska göra….jag vill skriva mer här på Ifokus

Cristine
0

Jag förstår hur du känner dig..de kör över en ett i ett. Fy sjutton så tråkigt Jeremina.😕

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

JereMina
0

Ja, och vi hade kontakt med Åsa som var VD förra året men hon har blivit koncernchef för Terracom nu. Jag ringde henne idag och hon hänvisade vidare till en annan på Net1 så det löser sig kanske. Annars vill ju alla ha ens pengar men inte hjälpa till om det krånglar 😟

tlover
0

Ja här måste vi också välja mellan pest eller kolera… eller ingen täckning och net1

Vi har ingen fast telefoni och vi hade tänkt ha telefonen via internet eftersom det finns ingen täckning här för mobiler (om man inte vill kuta ut för att svara telefonen i snöstorm) men var det minsta lilla molnigt så kunde man varken ta emot eller ringa samtal trots att vi har en extra antenn. det är inte helt ovanligt att det blir så med internet också.

Och sen när man ringer för att få hjälp tecknas nya abonnemang på en eller så skickar dom nya moden som man ska betala för.

jag tror vi max har haft 3 abonnemang och tre modem men det kan vara fler abonnemang också.

tyvärr är dom det enda man ka ha här så vi får dras med dom 😕

l'm back

JereMina
0

Vi har inte heller fast telefoni 😕

[VSK]
1

Jeremina, du har fått svar på samma tråd fast i annan sajt. -jag minns bara inte sajten 🤔

Du har lösningen, om du hittar svaret.

JereMina
0

Tack Johan 😉

[VSK]
0

🙂