Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettövrigt
Läst 599 ggr
[typellisch]
3

Träff imorgon

Imorgon ska jag träffa en vän.. som jag lärde känna på hundar iFokus :).
Hon är hos sin syster över helgen och kommer in till Södertälje med sin hund så vi kan umgås och låta hundarna busa runt en hel dag.

Känns lite lustigt att man lär känna någon på iFokus och håller kontakten och verkar komma bra överens med! Sedan när vi förklarat våra hundars beteende så verkar dom väldigt lika och passa himla bra, det återstår dock att se imorgon men tror inte det är någon fara heller!

Ska bli skönt att vara ute en hel dag, mycket roligare med sällskap! Och roligt att träffa nytt folk, fast hon bor i Karlstad och jag i Södertälje :).

Antar jag ville skriva av mig för jag ser verkligen fram emot detta!

smiilla
0

Ha så kul! :)

/ Smilla ღ

[typellisch]
0

#1 Tack tack 😃

aggeelin
0

Roligt!!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[typellisch]
0

#3 Ja 🙂

Anders 50
0

Visst är det kul att få nya vänner och träffa dem live! Tack vare LK och kanske lite facebook fick jag den äran att bjuda zabelle, AnnL och chik på kaffe förra sommaren. (gott fikabröd hade de med 😉)

Och de är mina vänner ännu, trots att Arrak dreglade ner dem!

Ha det så kul nu! 🙂

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[typellisch]
0

#5 Ja :) Tänka sig vad lite internet kan göra 🙂

Tack tack! 🌺

zabelle
0

#0 Kul när man träffas över nätet! Hur gick träffen med både er och vovvarna? 😎

Mina första internet kompisar träffade jag också via hundsidor här på iFokus.

#5 När du minst anar det så kommer vi igen 😉

Zabelle   

[typellisch]
0

#7 Det gick jätte bra :). Vi var ute i tre timmar och sedan vart det himla kallt så vi gick in och drack te och åt lite medan hundarna busade lite till.
Ska faktiskt åka till henne i Värmland idag :). Vi båda har lite ont om pengar så jag passar på att bila hem med dom och sen ta tåget hem på torsdag.

Caroline L
0

Låter hur underbart som helst, en nybliven vänskap är underbart. :)

[typellisch]
0

#9 Verkligen 😃

Cristine
0

Det är väldigt roligt att se hur personer finner varandra. Jag har själv haft besök här av 2 medlemmar från fokus Ha det super i Värmland.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Maria
0

Det låter jätteroligt🙂 Jag har också träffat en vän från iFokus i verkliga livet.

/Maria

[typellisch]
0

Kom nyss hem från Värmland och de dagarna var nog de bästa dagarna på länge :). Var ute mellan 3-5 timmar varje dag och bara umgicks osv. Himla trevligt!

Ja, det är så roligt när man får nya vänner :)

Anders 50
0

#13 Kul! 🙂

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[typellisch]
0

#14 Ja :). Känns lite surt att komma hem till vardagen och tillbaka till att vara själv och inte ha sällskap av en till hundägare och dennas hund dock. Men får göra det bästa av ''situationen'' 😃 Snart lär jag vara tillbaka till gamla rutiner igen.