Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 482 ggr
Maria
0

Godmorgon tisdag 9 april

Godmorgon alla. Det är mörkt fortfarande och "bara" två minus.

Hoppas ni får en fin tisdag.

/Maria

VildaVittra
0

Godmorgon. Här är det riktigt  kallt. Fryser, när kommer våren?

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Hans K.
0

God morgon
Nu har det varit samma! väder i snart en månad tycker jag 😮
Minus på natten och sol på dan med lite dagsmeja. Hoppas ni får en alldeles speciellt härlig dag ut i vårt avlånga land 🙂Hälsn. /Hans

aggeelin
0

Godmorgon! Här är det fortfarande fyra grader kallt. 🤔 Jag som är född och uppvuxen på landet ser att det blir problem för dem som odlar, bland annat min bror. 😕

Nu ska jag suga i mig frukosten och sen iväg till jobbet. Ha en fin dag1

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Afturelding
0

God morgon!

Kallt men soligt idag. Ingen större lust för att gå ut idag, så det blir nog skolarbete idag också.

Önskar er en fin tisdag :)

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Fridaaaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morgon!

Lite småsoligt, vaknade tidigt idag. Är -5 grader än så länge och skulle visst inte bli så många plusgrader idag tyvärr. Menmen….
🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[peter54]
0

God morgon 🙂

Här är soligt och klart, 7-8 minusgrader. Förra våren fotade jag årets första huggorm den här dagen, då var det 12 grader i skuggan, idag är det 20 grader kallare.

Lite vår är det ändå för idag hörde jag årets första tranor här hos oss, igår såg jag en liten flock ringduvor och bofinkarna kom redan under påsken, men någon stare har jag inte sett till.

Anders 50
0

Godmorgon.

-9 och nu ☀️

Ha en bra dag!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

chik
0

Bumbleboo så tidigt du är uppe 😍.

En fin dag till er alla från Älvsered. Nu 3-i skuggan. Men ett soligt väder ser det ut att bli..

I går så dalade det ner några små snö korn..

Vink'till er..

🌺'' ☀️

Lena.P är jag i verkliga livet.

Cristine
0

God morgon! 

Kallt över hela Sverige men övervägande fint kan man säga då.

för här är det samma!

Önskar er en jättefin dag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

stina63
0

God morgon

Håller på att tvätta, Blir lakan handukar sådant denna gång, Sen ska jag upp till min brors lägenhet för han ska få hem sin soffgrupp och han jobbar. Så jag ska vara där i eftermiddag ta emot,,
Här i Malmö skiner solen Lite blåsigt och 3 plusgrader.

Ha en skön tisdag

Toyan
1

God morgon.

Solen strålar och det börjar bli fart på fåglarna🙂

Ska motionera  både snabeldraken och mig själv idag😃

Ha en fin dag alla där ute☀️

flisan708
0

God kväll! 3 grader varmt nu. Ska iväg och jobba i natt, tre nätter väntar nu. Idag börjat börjat med min syhörna som blir i vardagsrummet. Har beställt en lämplig lampa, beställt en liten nätt stol. I slutet av månaden ska jag till ikea och införskaffa en skärmvägg. Det är så kul! Gjort ett fynd på loppis idag och grundmålat en pall innan jag la mig på eftermiddagen. Dax att sätta fart nu, ha en fortsatt trevlig kväll!