Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 412 ggr
aggeelin
0

Godmorgon, måndag den 8 april

Godmorgon på er!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Afturelding
0

God morgon!

Det snöar inte idag, än så länge. 

Idag ska jag plugga, jag har en del skolarbete att röja igenom. Och så ska jag kanske sy lite…

Hoppas ni får en bra måndag :)

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

flisan708
0

God morgon! -7 ute Burr! Dags för mig att sova, jobbat i natt. Önskar er en skön måndag!

aggeelin
0

#1 Nej, inte mera snö!

Här skiner solen. Ute i träsket betar kanada gässen och andra gåsar. På långt håll kan jag se två svanpar som seglar  omkring på vattnet. Jag är lite sen med frukosten men ska snart trampa iväg till jobbet och sätta igång med veckans arbete.

Jag önskar er en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Anders 50
0

Gomorron!

-8 och sol från blå himmel.

Ny ska jag ut i kylan och göra lite nytta.

Ha en bra dag..trots måndag.  🙂

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Fridaaaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morron!

Solen skiner, är -2 grader ute. Skönt!
Hemmastudier idag, men frågorna är skitsvåra 😕

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Toyan
0

God måndag morgon på er.

Solen lyser, men lite blekare idag, igår blev det rena yrvädret under em, tack och lov smälte det lika fort som det kom ner.

Vacker orkidé Frida, lycka till med frågorna.

Önskar alla en bra dag och början på veckan🌺

zabelle
0

Go förmiddag

Solen skiner och det är 2+ grader.

Måsarna håller på att "flytta in" på våra tak och gässen börjar invadera så nu har vi bestämt att det är vår 😃 
Utemöblerna är framtagna från vinterförvaringen och en liten kruka med krokus och penséer står på utebordet.

Jag dras fortfarande med en riktigt envis förkylning, den har hållt mig sällskap de senaste 2 veckorna. Hoppas den ger med sig. Fast jag är i gott sällskap, många av mina kollegor går här och snörvlar och nyser.

Ha en bra måndag!

Zabelle   

stina63
0

God morgon

Äntligen Måndag, Våren är här i Malmö, Lite kylig men de blir varmare och varmare, Igår så haglade de här. Inte roligt men de snöade inte,

Idag ska jag besöka min läkare för årlig kontroll sen ska jag iväg till stugan kolla läget, Dags snart att flytta dit, Bara bli lite lite varmare ute

Ha en skön måndag

Caroline L
0

God morgon på er med :)

Här är det soligt och vårigt väder. Jag ska snart dra iväg till skolan för att hämta min studentmössa, wihooo!

Senare ska jag bara rida runt på gärdet litegrann. :)