Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 583 ggr
aggeelin
0

Godmorgon, torsdag den 4 april

Godmorgon på er!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
0

Här skiner solen och det är gnistrande kallt ute. Inte så kul den 4 april med fem grader kallt och massor av frost. Jag är snart på väg till jobbet och ska sätta fart där.

Ha en fin dag!

Fridaaaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morgon!

Solen skiner och snart är det helg :D
Sitter och äter frukost, sedan bär det av till skolan för en kort stund där :D (bara 1 timme) :P

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
0

Godmorgon alla från ett soligt Göteborg.

Jag är ledig idag och ska göra minsta möjliga, haha🙂

/Maria

[peter54]
0

God förmiddag 🙂

Här är 6 plusgrader och soligt just nu. Jag är mest utomhus för att göra så mycket jag hinner innan jag kroknar för dagen 😉

stina63
0

Gomiddag

Nu är våren här i Malmö och jag är helt slut, Jösses., Är så varje gång man ändra på klockan till sommartid,

Jag tvättade igår efter jobb, I tvättstugan träffade jag en granne, Vi stod  där och pratade, Eller mer hon pratade hehe, Vips så hade en timme gått, Jag stod där med min tvätt ännu.

Så kan de gå.,
Lite trött på min dator för den för sådan oväsen, Fläkten som kör igång för datorn blir så varm. Får stänga av den mellnåt annars så stängs den av, Nu ska jag köpa en ny..

Cristine
0

God förmiddag alla ! här var lite grått men nu har solen trängt sig fram. hoppas ni alla får se den!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

aggeelin
0

Trött, var ordet sa Bull! Min kropp tycker att jag går upp före 5.30 och vill inte sova ordentligt för det.

Toyan
0

God middag!

Sol och blå himmel, mitt i solen är det 30,9 grader🙂

Idag har jag tvättstugan stina, ingen granne som tittat in och pratat, men inte går det fortare för det, 1 maskin är trasig, nåväl..jag har ingen  brådska.

Kaninen ser ut att må gott där Frida🙂

Ha en riktigt fin dag alla LK:are där ute👋

Fridaaaa
0

#8 Ja det gjorde hon hehe 🙂 Skönt i solen! 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

chik
0

God Fortsättning på dagen alla..

Från ett soligt Älvsered.

Lena.P är jag i verkliga livet.

aggeelin
0

Godkväll! Ikväll är det riktigt skönt ute. Jag cykade en lite extratur hem från jobbet för att få lite friskl luft.

Sitter och äter en sallad till kvällsmat, gott!

Anders 50
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gokväll!

Idag började mitt jobb nummer två….på brorsans handelsträdgård.  3400 Pelargon-pluggplantor ska sättas i krukor med jord. 27 olika sorter och färger.

Började lite lätt…. 1500 är klara och står nu och mår gott inne i växthusvärmen och ska växa i ca sex-sju veckor innan alla galna damer 😉kommer och köper dem.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

aggeelin
0

#12 Snyggt jobbat!!!