Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 436 ggr
aggeelin
0

Godmorgon, påskdagen 31 mars

Godmorgon på er!

Tänk att det redan är den sista mars! Och att det fortfarande ser ut att vara vinter ute några veckor till enligt prognosen.

Nu är jag snart på väg till sängen. Jag tar väl lite sovmorgon, imorgon som vanligt. Det är skönt att få ta det lugnt på morgonen.

Jag önskar er en fin söndagspåskdag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
0

Hoppas du sover gott Agge.

Godmorgon på er säger jag också.

Idag ska vi äta påsklunch hos sonen. Det ska bli trevligt.

/Maria

Fridaaaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morgon på er!

Är hyfsat pigg idag, hoppas det håller i sig! 🙂
Ska städa burarna inne idag. Se vad jag hittar på mer sen.
Men burarna får bli senare idag hehe Solen skiner med så kanske blir en del ute med 🙂

Bild jag tog igår, när vi körde hem från mina föräldrar. Listerlandet är så härligt, så ska ner och fota någon dag när snön är borta helt osv 😃

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

stina63
0

Godmorgon sköna påskdagen

Solen skiner här över Malmö., Jag tänker sticka till stugan kolla in läget,
Önskar er alla en skön påskdag

Anders 50
0

Go förmiddag!

-10 inatt men nu sol och klar himmel. "Bådar en god sommar", enligt bondepraktikan. 🙂

Ska bort på Påskmiddag idag, det är allt som är planerat.

Önskar fortsatt trevlig helg!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

aggeelin
0

HÄr äter vi en sen frukost. Jag tog en rejäl sovmorgon, jag behövde det.

Solen skiner och det ser skönt ut! Det är många som är ute på promenad på "cykelvägen" utanför.

Inget planerat för dagen. Skönt! Jag ska kanske ta en cykeltur och se mig om.

Ha en fin dag!

[peter54]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God förmiddag 🙂

Här är solsken och just nu 2 plusgrader. Här är full rulle med lunchförberedelser innan småkusinerna med familj dyker upp.

Jag var ut och imponerade mig själv hur fantastiskt fint det blev efter storrengöringen i terrarierna och i terrarierummet igår. Jag har nog inte haft så fint sedan jag först etablerade verksamheten där 2004.

Det är ju alltid skräp på golvet som jag drar in med skorna och alltid är det något terrarium bland de 15 jag har, som innevånaren har "kontaminerat", men nu är det tiptop i hela rummet.

😃

Fridaaaa
0

Varit ute runt 1 timme nu! Härligt 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
0

Så nu har vi kommit hem från sonen som bjöd på "Shepherds Pie" på lammfärs. Så gott.

Jag sitter vid min flångans nya laptop som jag fick i påskpresent av min man. Den är vit och jättesnygg.😉 Jag har precis startat upp den.

Det känns lite ovant med Windows 8 och att den är så mycket större än min lilla netbook.

/Maria

aggeelin
0

#8 Låter gott!

Ja, windows 8 är ovant.Har det på jobbet. Har irriterat mig ett antal gånger. Och så fick vi nytt mailsystem också och det har nog många fördelar men är så "krafsigt" att se på. Tar mycket energi i onödan.

flisan708
0

God eftermiddag!!!

Idag blev jag väckt av grannars högljudda sex och kanske var det tur det. Hade jag inte blivit väckt så hade jag kanske inte hittat Apollos erbjudande på facebook. Kanske borde tacka dem?! 

Nu har jag bokat resa till Kreta i Augusti. Hotell och tåg till Arlanda även bokat. Så glad!!!!!!

Hälften av helgens arbetspass avklarade. Två nätter kvar!!!!

Hoppas ni alla njuter av påsken!!!

aggeelin
1

Tack till grannen!! 🤔