Tony Irwing
Let`s Dance pÄ TV igen!
Kollade Du ? Vad tycker Du om Tony Irwing ? đ
Han Ă€r rolig!đ
Jag blev alldeles paff nÀr jag sÄg Marcolio dansa sÄ elegant, det var som att se en annan mÀnniska..lÄng, smal och vig.
Cris sajtvÀrd pÄ Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför stÄr mina fötter pÄ jorden nÀr resten av min kropp Àr ute i rymden.
Jag gillar lets dance. Trevlig underhÄllning och jag gillar samtliga i juryn.
Aggeelin / medarbetare pÄ Livskvalitet
Jag har aldrig sett programmetđ€
/Maria
Kollade nÀr Markolioo dansade men ej mer sen.
Tycker inte det var sĂ„ underhĂ„llande (brukar jag ej tycka) sĂ„ stĂ€ngde avâŠ.
Men gillar Tony, han Ă€r rolig. Ăr inte sĂ„ förtjust i David som Ă€r programledare, vet ej varför.
Medarbetare: SĂ€llskapskaniner, Support.
Ja jag tittade pÄ de, tycker dom Àr sÄ bra
Tony Ă€r en charmig prick đ
Och vad jag satt och skrattade nĂ€r Robinsson-Robban dansade! Vissa kanske inte tycker han tar det seriöst och bara Ă€r en pajas. Men jag sĂ„g bara ren livsnjutning hos han đ Han vĂ„gar sticka ut och ta för sig och sĂ„nt tycker jag Ă€r hĂ€rligt!
Har just snabbspolat igenom programmet. Brukar spela in TV4 program, dÄ kan man spola bort alla irriterande reklamavbrott.
Tre av deltagarna har jag inte sett eller hört talas om tidigare, Oscar, Jennifer och Anna.
Jag brukar inte följa programmet sÄ noga men mot slutet sÄ brukar jag kolla pÄ sista delen, röstningen och vem som Äker ut.
Tony Irwing Àr inte nÄgon favorit och David Hellenius har en sorts humor som ganska ofta gÄr hem.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Jag tittar inte pÄ dansprogram och kanske fÄr jag skÀmmas nu, men jag har ingen aning om vem Tony Irving Àr.
đ€«
#8 DĂ„ Ă€r vi tvĂ„ som fĂ„r skĂ€mmasđ€
/Maria
#8..#9 Ni verkar inte ha tagit sĂ„ stor skada av det hellerâŠđ
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#10 DĂ„ kan vi pusta ut đ
Jag tycker om dans och tycker att det Àr bra underhÄllning. I mitt sÀtt att tÀnka handlar programmet om att lÀra sig att dansa bra. Inte att flippa ut och bara fjanta runt. Det kan man göra i andra program. Jag beundrar dem som faktiskt lÀr sig dansa, för det Àr inte helt enkelt att klara "tiodans".
Aggeelin / medarbetare pÄ Livskvalitet