Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettövrigt
Läst 434 ggr
[Sisa]
0

Gamla trådar

Minns Du din allra första tråd härinne på LK ?

Vad handlade den om..minns Du när Du skrev den ?

stina63
0

hehe nä de minns jag inte, De är en hel del

Fridaaaa
0

Nope minns jag ej hehe

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

aggeelin
0

Ingen aning, men jag kom hit ganska snart efter att LK började

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Anders 50
0

Minns inte. Men såg att jag skrev här 17/4 2009 när jag letade efter gamla trådar och inlägg i blå spalten till vänster.

Såg där att Maggan släppte ut LK i etern den 29/3 så snart är det 4 års jubileum! 🥳

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Maria
0

Nää…minns knappt vad jag skrev nyss😃

/Maria

Anders 50
1

#5 Så bra minne har jag inte. Kollade bara ute i vänsterspalten under "Om sajten & iFokus" (+20)

Men nu är den tråden borta där maggan skrev att sajten släpptes den 29,e.  Märkligt! Mycket märkligt!

JereMina
0

Nej inte minns jag det 🤔

[peter54]
0

Jag minns inte när jag postade första inlägget just på LK, men jag tror nog att jag blev med här någon gång under de första dagarna.

Däremot vet jag när jag hittade till iFokus, det går att läsa i den egna statistiken och för mig var det 2007 10 25.

Jag vet också vilket som var mitt allra första inlägg. Det var på Reptiler iFokus, en bild på en av mina kungssnokar, postat 2007 10 28.

🙂

Anders 50
0

#10 Nej, den var daterad 29/4 och började med typ: "Nu är vi äntligen ute i luften…"  

Men jag har för mig att det skrevs en del även innan sajten blev officiell och hamnade i sajt-listan. Så någon av dagarna där är ju födelsedagen. 🙂