Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: ordet-Àr-fritt-vÀl-valda-ord
LĂ€st 399 ggr
Cristine
0

Provocerad

Vad blir du provocerad utav?

😡

Cris sajtvÀrd pÄ Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför stĂ„r mina fötter pĂ„ jorden nĂ€r resten av min kropp Ă€r ute i rymden.

VildaVittra
3

Att bli falskt anklagad för nÄgot, för att nÄgon annan Àr för feg för att stÄ för vad denne gjort.

Hur förberedd Àr du egentligen för krig, arbetslöshet, brÀnder eller sjukdom? LÀs mer pÄ Prepping iFokus

Maria
0

Jag blir fruktansvÀrt provocerad av smygrasism.

Allt som börjar med "Jag Ă€r inte rasist men
."

/Maria

Anders 50
3

#2 Jag tror inte att alla som sÀger sÄ Àr rasister. Folk Àr sÄ rÀdda för att sÀga nÄgot som helst om invandrare eller olika religioner. SÄ de garderar sig med den gamla frasen.

Likadant har jag mĂ€rkt att det Ă€r med homosexualitet, dĂ€r sĂ€gs det ju "inte för att jag har nĂ„got emot de homosexuella, men
"!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Fridaaaa
1

Folk som vill provocera andra. Och folk som inte stĂ„r för sina Ă„sikter och "vĂ€nder kappan efter vinden" liksom. Även folk som ignorerar vad folk sĂ€ger till dem, folk som spelar "dumma@. MĂ€nniskor som gör saker i livet som pĂ„verkar andra negativt alltsĂ„ att de vet att det ej Ă€r lĂ€mpligt men ignorerar det

Medarbetare: SĂ€llskapskaniner, Support.

Maria
0

#3 Jag gillar inte den frasen heller😉

/Maria

Karmatarerskanise
0

Blir provocerad av dumhet. 😃

chik
0

Lite utav varje..Beror pĂ„ vilken dag o vilket humör jag Ă€r pÄ ..

Lena.P Àr jag i verkliga livet.

[typellisch]
1

Blir provocerad nÀr folk kallar min hund för rÄtta och slÀnger ur sig onödiga kommentarer. Jag har aldrig sett tjusningen i att kalla vare sig mÀnniskor eller djur pÄ skumma saker. Har heller inte sett tjusningen i att uttrycka sina negativa Äsikter pÄ ett elakt sÀtt. Man kan vara snÀll fast man anser nÄgot Àr fult/Àckligt/hemskt/osv.